Dat klopt Leon.

Ja, Schouwburg Irene aan de Noorderhagen 69. Ook ik heb daar een gymnastiekuitvoering gehad tijdens onze schoolavond met de 2e Uloschool in 1960. Zie onderstaande foto. Raad maar waar ik sta. Ik was toen wel een stuk slanker.
Arie, ben jij de jongen links van de microfoon?Arie schreef: ↑za feb 26, 2022 4:08 pmJa, Schouwburg Irene aan de Noorderhagen 69. Ook ik heb daar een gymnastiekuitvoering gehad tijdens onze schoolavond met de 2e Uloschool in 1960. Zie onderstaande foto. Raad maar waar ik sta. Ik was toen wel een stuk slanker.
Dit pand is in 1992 gesloopt. Er is toen een rouwadvertentie gemaakt die als affiche nog voor de sloop aan het raam heeft gehangen.
Nee, 6e van rechts.Veteraan schreef: ↑za feb 26, 2022 4:35 pmArie, ben jij de jongen links van de microfoon?Arie schreef: ↑za feb 26, 2022 4:08 pmJa, Schouwburg Irene aan de Noorderhagen 69. Ook ik heb daar een gymnastiekuitvoering gehad tijdens onze schoolavond met de 2e Uloschool in 1960. Zie onderstaande foto. Raad maar waar ik sta. Ik was toen wel een stuk slanker.
Dit pand is in 1992 gesloopt. Er is toen een rouwadvertentie gemaakt die als affiche nog voor de sloop aan het raam heeft gehangen.