Helaas wel.
Hoek Walhofstraat/Deuringerstraat.
-
- Member
Re: Hoek Walhofstraat/Deuringerstraat.
Ziet er goed uit. Lekker stedelijk ook wel.
Meh.... Vind het niet zo...
Propperig, alsof je zo vanuit de deur op de drukke staat stapt - zo dicht aan de weg.
Nou, het is nagenoeg af.
Ik vind het minder lelijk dan ik in eerste instantie had verwacht, hoewel het geel niet mijn favoriete kleur is.
En ik heb het eerder gezegd, maar ongelooflijk hoeveel er op zo'n klein stukje braakliggend terrein kan worden gebouwd.
Nu de overkant nog, dat ligt ook al sinds de vuurwerkramp braak. Of maak er een mooi stuk groen van.
Ik vind het minder lelijk dan ik in eerste instantie had verwacht, hoewel het geel niet mijn favoriete kleur is.
En ik heb het eerder gezegd, maar ongelooflijk hoeveel er op zo'n klein stukje braakliggend terrein kan worden gebouwd.
Nu de overkant nog, dat ligt ook al sinds de vuurwerkramp braak. Of maak er een mooi stuk groen van.
-
- Member
Ik vind het wel mooi geworden. Hopen dat het Lagerhuis nog gebouwd gaat worden en inderdaad dat andere braakliggende stuk ook nog.
-
- Member
Inderdaad best wel mooi geworden. Zou er nog iets beter uitzien met hier en daar een beetje groen, zoals op de eerste afbeelding, maar daar lijkt weinig ruimte voor.
Bedankt voor de foto's Sunny
Bedankt voor de foto's Sunny

Re: Hoek Walhofstraat/Deurningerstraat.
Uit het jaarverslag van De Woonplaats:
Drienerweg-Deurningerstraat
We zijn in voorbereiding voor een bouwproject op de locatie Drienerweg-Deurningerstraat. In het kader van het spreiding van sociale woningbouw door de stad is deze locatie hiervoor zeer geschikt. We willen hier negen eengezinswoningen en negen appartementen realiseren voor de sociale verhuur. Daarnaast wordt door een commerciële ontwikkelaar een programma gerealiseerd voor de vrije sector huur en koop. Naar verwachting wordt in het eerste kwartaal van 2021 overeenstemming bereikt met zowel de gemeente als de ontwikkelaar om het plan verder te brengen richting bestemmingsplanprocedure en daarna realisatie.
Investering ruim 4 miljoen euro
-
- Member
Goed nieuws, met hopelijk de appartementen op de hoek met de Walhofstraat.
-
- Member
Ze zijn hier inmiddels begonnen met de grondwerkzaamheden, ik kan helaas geen foto toevoegen ivm een verkeerd bestand.
-
- Member
Ok, maar bedankt voor het delen. Weer iets om te volgen.
-
- Member
Hierbij alsnog een foto
Die foto is helaas niet meegekomen.
Welkom! Goede primeur. Vaak is het probleem dat de foto te groot is. Eerst even verkleinen op je eigen computer is het makkelijkst. Een andere optie is extern hosten en de link plaatsen.
Tip (geldt niet voor alle systemen)
- Bijlagen
-
- Image Resizer voor Windows.jpg (40.01 KiB) 6380 keer bekeken
Ik gebruik altijd paint voor het verkleinen van foto's. Op deze site kunnen dus foto's van jpeg formaat worden geplaatst t/m 499 kb.
-
- Member
Ik host altijd via Flickr. Dan kan je hier nog redelijk grote foto's plaatsen.
-
- Member