Binnensingelgebied: Coberco-Terrein
Re: Binnensingelgebied: Coberco-Terrein
Ik heb zo'n vermoeden dat je straks vanuit de Hengelosestraat alleen nog maar de Raiffeisenstraat in mag. En dat je, voor het gedeelte tussen het stadskantoor en de belastingdienst, moet omrijden via Raiffeisenstraat en Deurningerstraat. Maar dit is slechts een vermoeden 

We zijn inderdaad al weken bezig. . Gisteren was de grote verhuizing van het Mystiek theater. Nu slechts nog wat kleine ditjes en datjes. Wij zullen er dus ruim op tijd uit zijn. De appartementen zijn echter nog steeds bewoond
-
- Member
Ik denk niet dat het asfalt uit hard met deze temperaturen, maar daar kunnen we dus weer langs van het weekend.
Dit was eergisteren.
De afsluiting is niet meer.
Vanaf de molenstraat kan men door rijden naar de kruising bij de Menzis.
Vanaf de molenstraat kan men door rijden naar de kruising bij de Menzis.
-
- Member
Wat een zooitje.
Bedankt voor de update weer.

Bedankt voor de update weer.
Dat hebben ze behoorlijk rap gedaan, niet te zuinig.
Graag gedaan. Ik was er toch in de buurt.
Graag gedaan. Ik was er toch in de buurt.
dat is nog een aardig stukje deurningerstraat die meegenomen wordt. Veel activiteit daar nu
Mocht ook wel, was wel een beetje rotte kies. En dat als veel gebruikte invalweg

Dat is inderdaad een rotte kies. Maar mooi dat er wat gebeurd
Ooh noh
-
- Member
Mooie foto's weer.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Bedoel je mooi weer foto's, of mooiweer foto's ? 

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Het was best lekker weer, zeker na al die (zeer welkome) regen van de afgelopen dagen. Dus niet erg om buiten wat foto's te schieten.
Ik vind het mooi dat het fietspad 'vrij' ligt door middel van die betonbanden. En de straatverlichting vind ik ook mooi. Strak design!
Wat een upgrade straks aldaar. En dan ook nog de oude appartementen e.d. daar weg.
Ik vind het mooi dat het fietspad 'vrij' ligt door middel van die betonbanden. En de straatverlichting vind ik ook mooi. Strak design!
Wat een upgrade straks aldaar. En dan ook nog de oude appartementen e.d. daar weg.
-
- Member
Mooie update.
Ja. Je kan nu goed zien hoe het eruit moet komen te zien. Een soort van verkeersplein. Alleen als fietser zijnde wel donders goed opletten aangezien het fietspad in totaal 3 maal word gekruist.
Maar als alle bomen zijn aangeplant zoals op de tekeningen dan is dat stuk grauw Enschede toch een stuk netter.
Maar als alle bomen zijn aangeplant zoals op de tekeningen dan is dat stuk grauw Enschede toch een stuk netter.