Beekstraat (Roombeek, nou ja, kiele kiele)
Re: Beekstraat (Roombeek, nou ja, kiele kiele)
Paar dagen terug alleen de hekken en stroomvoorzieningen. Gaat rap nu.
Wist het al een poosje. Leuk dat in mijn oude buurt al sinds de vuurwerkramp, er nu eindelijk weer wat gebouwd word.
Wist het al een poosje. Leuk dat in mijn oude buurt al sinds de vuurwerkramp, er nu eindelijk weer wat gebouwd word.
Aan de Beekstraat in Enschede worden onder architectuur van Van der Jeugd Architecten 2 geschakelde woningen gebouwd. Een prachtige locatie in het centrum, moderne architectuur en voldoende mogelijkheden om deze woning naar uw smaak in te richten. zie verder: https://www.steggink.nl/beekstraat-enschede/
En ik weet niet waarom, maar ik vind het ook een mooie foto.
Mooie lucht, een kerk uit een tijd toen veel mensen ook daadwerkelijk praktiserend gelovig waren en de tijden die veranderen in beeld gebracht door de nieuwbouw.
Mooie lucht, een kerk uit een tijd toen veel mensen ook daadwerkelijk praktiserend gelovig waren en de tijden die veranderen in beeld gebracht door de nieuwbouw.
-
- Member
Mooie bunker geworden, maar bedankt voor de update ronde Sunny.
Oh wat lelijk geworden, jammer. Vlakke grote muren, plat dak, kleine raampjes. 

Met name de kleine ramen.
Dat staat in schril contrast tot de vele ramen in mijn bescheiden appartementje.
Dat staat in schril contrast tot de vele ramen in mijn bescheiden appartementje.
Wat een fantasieloos gedrocht
is er in de ontwerpfase nou niemand die over de schouder van die kleuter, pardon architect meekijkt en hem, of haar tot de orde roept?

Wat sas as dós was kaans.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Bom prove.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.