Raad de plek
Re: Raad de plek
Piet Heinstraat, nu rijdt je tegen de hoofdingang van het station aan. Voor 1951 dus
Wat sas as dós was kaans.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
En dan rechts het Atjéh park (bij die pijl).
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Dat is juist Hendrik, het is de Piet Heinstraat en Willem die pijl wijst inderdaad naar de plek waar vroeger het Atjehpark lag. De Piet Heinstraat richting station (toen nog Parkweg) is in de loop der jaren veel veranderd.Op de achtergrond was de vroegere loods van het NS station te zien.
de ruyterlaan ?
Wat staat er direct links achter het huis?
Het lijkt wel de hoogbouw (wat nu is gerenoveerd) op de UT.
Het lijkt wel de hoogbouw (wat nu is gerenoveerd) op de UT.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Had ik niet geweten.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Dat is juist Hans

Sunny, links achter het huis aan De Ruyterlaan 8 wordt het appartementencomplex De Ruyterborch gebouwd aan het Stationsplein achter het busstation.
ik kan me die villa nog wel herinneren , de sloop moet dan na 1978 geweest zijn ?
Toen het appartementencomplex De Ruyterborch klaar was kon men de huizen niet kwijt. Ik herinner mij nog een advertentie van één van de plaatselijke makelaars waarin men een weekend kon proefwonen in één van de aangeboden huizen. Ingericht en wel en met een gevulde koelkast.
Wat sas as dós was kaans.
Ah! Dan is het een torenkraan wat ik zie, zeg maar dat stuk ballast aan de achterkant van zo'n kraan.
Dat ik niet wist dat deze villa daar had gestaan kan wel goed kloppen. Geboortejaar 1981.......
Op het einde van dit jaar, nog maar even een raadplaatje plaatsen. Weten we nog waar deze panden hebben gestaan?
hint ?
wel snel arie , het joar is vast veurbie !!!
wel snel arie , het joar is vast veurbie !!!
Modern asfalt, de gele verkeerszuil staat er nog. Dat kan niet zo gek lang geleden zijn. Aan een invalsweg? Deurningerstraat of Oldenzaalsestraat?
hoek potsweg ?
In Lonneker.