http://dezonenschede.nl/

Ik ook niet Veteraan, maar ik vnd het ontwerp wel mooi. Wonen? daar? wat denk je van het lawaai in de zomer met al die festivals? en bezoek met de auto kun je niet ontvangen. Die zijn een kapitaal aan parkeerkosten kwijt.Veteraan schreef:Ik zou er niet willen wonen.
Als centrumbewoner moet ik hier toch wel op reageren. Juist de festivals om de hoek hebben is fantastisch. Waarom woon je anders in een stad?! Tevens is het parkeren echt geen probleem. Als binnenstadbewoner heb je 2 parkeerkaarten, waar je dus 1 kunt gebruiken als bezoekerspas.Hendrik schreef:Ik ook niet Veteraan, maar ik vnd het ontwerp wel mooi. Wonen? daar? wat denk je van het lawaai in de zomer met al die festivals? en bezoek met de auto kun je niet ontvangen. Die zijn een kapitaal aan parkeerkosten kwijt.Veteraan schreef:Ik zou er niet willen wonen.
Ik ben ook centrumbewoner en kan me hier bij aansluiten. Je kiest voor de levendigheid en het gemak van alles dichtbij hebben. Als ik bij familie of vrienden kom in woonwijken denk ik wat een dooie boel is het hier..TA schreef: Als centrumbewoner moet ik hier toch wel op reageren. Juist de festivals om de hoek hebben is fantastisch. Waarom woon je anders in een stad?! Tevens is het parkeren echt geen probleem. Als binnenstadbewoner heb je 2 parkeerkaarten, waar je dus 1 kunt gebruiken als bezoekerspas.
Super plekje om te wonen en tevens een prima ontwerp. Ben benieuwd naar de realisatie.
Het is geen ideale situatie qua parkeren maar je krijgt er veel voor terug.Hendrik schreef:Ik ook niet Veteraan, maar ik vnd het ontwerp wel mooi. Wonen? daar? wat denk je van het lawaai in de zomer met al die festivals? en bezoek met de auto kun je niet ontvangen. Die zijn een kapitaal aan parkeerkosten kwijt.Veteraan schreef:Ik zou er niet willen wonen.