Raad de plek
Re: Raad de plek
Foto genomen ergens bij de Haaksberstraat/Ferdinant Bolstraat, flat aan de Gerard Doustraat op de achtergrond.
Wat sas as dós was kaans.
Volgens mij 't Zwerink. De huizen staan aan de overkant van de beek en staan aan de Vincent van Goghlaan.
Dus Arie moet bij de boerderij in de wei bij de schapen staan
Dus Arie moet bij de boerderij in de wei bij de schapen staan
Dat is juist Hendrik. De foto is gemaakt vanaf het fietspad aan de Haaksbergerstraat in de richting van de wijk Zwering met zicht op de huizen aan de Suze Robertsonlaan en inderdaad het flat aan de Gerard Doustraat steekt er boven uit. Vanaf het fietspad heb ik ook nog onderstaande foto gemaakt van de paardenwei met stal aan de Ferdinand Bolstraat.Hendrik schreef:Foto genomen ergens bij de Haaksberstraat/Ferdinant Bolstraat, flat aan de Gerard Doustraat op de achtergrond.
Ja, Hendrik, dat is correct.

Ik herkende het meteen, omdat ik 6 jaar lang vroeger 2 keer per dag langs deze straat fietste naar (5 jr) middelbare school en 1 jr kunstacademieVeteraan schreef:Helemaal goed, Daniela.![]()
![]()
Hoe wist je dat? Kom je er vaak langs?

Een raadplaatje voor de thuisblijvers en ook wel voor iedereen die ons blijven volgen.
broekheurnerondweg ?
Nee Hans, daar is het niet.hans schreef:broekheurnerondweg ?
hmmm...
Ruwenbos?
Ook daar is het niet.Daniela schreef:Ruwenbos?
Cornelia Schefferlaan.
Zat ik er niet ver naast 

Dat klopt, die speelplek op het Ruwenbos lijkt er wel op.Daniela schreef:Zat ik er niet ver naast