Ik heb geen idee wat er met het braakliggende terrein gebeurd, maar ik hoop wel dat er snel iets gebouwd wordt. Ik fietste er pas nog langs en dan wordt je niet vrolijk van zo'n braakliggend terrein midden in de stad.TA schreef:Bericht in de Tubantia dat Ten Hag haar kantoor gaat verkopen. Doet mij denken wat er met de plannen voor dat stuk braakliggende terrein tussen Ten Hag en Dish zou gaan gebeuren. Daar waren prachtige plannen voor, maar niet uitgevoerd. Iemand die daar wat meer van weet?
Twekkelerveld schreef:Gefeliciteerd Daniela.
Ik heb geen idee wat er met het braakliggende terrein gebeurd, maar ik hoop wel dat er snel iets gebouwd wordt. Ik fietste er pas nog langs en dan wordt je niet vrolijk van zo'n braakliggend terrein midden in de stad.TA schreef:Bericht in de Tubantia dat Ten Hag haar kantoor gaat verkopen. Doet mij denken wat er met de plannen voor dat stuk braakliggende terrein tussen Ten Hag en Dish zou gaan gebeuren. Daar waren prachtige plannen voor, maar niet uitgevoerd. Iemand die daar wat meer van weet?
Geen idee. Hierbij nog een foto van de bouw van de brug in 1989.Gerard schreef:Nu het nieuwe MST al een tijd geopend is; Heeft iemand enig idee wanneer die vreselijke groene loopbrug gesloopt gaat worden?
Dan wordt het tijd hiervan een foto te plaatsenWauwthur schreef:Hij valt mij helemaal niet op.
Misschien ook wel handig tussen het hoofdgebouw en de laatste nieuwbouw.Wauwthur schreef:Ik ben er nog steeds voorstander van hem te gebruiken als verbindingsbrug tussen station en Saxion.