Ik ben er vanmiddag nog even langsgefietst. Van het oorspronkelijk pand is inderdaad niets meer te zien. Maar gelukkig hebben we de foto's nog.Arie schreef:Ik wist niet dat het geheel was afgebroken. Wel jammer.Hendrik schreef:Dat mooie witte pand van Frans Roeloffzen is helemaal afgebroken om plaats te maken voor het kreng wat er nu staat. Dat oude was in Art Deco stijl. Echt schitterend.
Tip voor Maison Manon: gooi dat huidige pand tegen de vlakte en herbouw dat oude Roeloffzenpand! Wat een Eyecatchar zal dat zijn!
Enschede op suikerzakjes
Re: Enschede op suikerzakjes
Wat ontzettende zonde idd! Mag Manon daar zich vestigen dan? Dit was toch tijdelijk?
Ja het is daar inderdaad tijdelijk, zie ook: http://www.tubantia.nl/regio/enschede/m ... -1.3635903Daniela schreef:Wat ontzettende zonde idd! Mag Manon daar zich vestigen dan? Dit was toch tijdelijk?
Molenstraat 3 Hotel Twente
Mooie foto's. Maar ik krijg niet echt de plek 'te pakken'. Stond het pand waar de lege Eeuwige Lente staat?
Ja daar zo ongeveer naast de villa Kleiboer. Zie bijgaande foto: Molenstraat 1972 was het hotel-cafe-restaurant Twente al verdwenen en stonden de andere panden, villa Kleiboer en het huis van dierenarts BreukinkVeteraan schreef:Mooie foto's. Maar ik krijg niet echt de plek 'te pakken'. Stond het pand waar de lege Eeuwige Lente staat?
Hierbij nog 2 foto's van hotel cafe restaurant Twente naast villa Kleiboer aan de Molenstraat
1970 .... waren ze toen al zo vernielzuchtig?
G. J. v. Heekpark Theehuis Restaurateur G. J. Brus
Prachtige plaatjes van dat mooie gebouw wat nog steeds gelukkig er staat
Ja het staat er nog steeds.Daniela schreef:Prachtige plaatjes van dat mooie gebouw wat nog steeds gelukkig er staat
Markt 15 Concordia
Wethouder Gerbertstraat 6 cafe De Sport (vroeger Broekheurnerweg)
Het staat me bij dat de lelijke beplating voor de bogen gemaakt is en dat de oude gevel er nog onder zit..Wel zijn de staanders van de bogen recht gemaakt en betegeld. Oerlelijk.
Oh we zijn al iets verder ik heb het over de oude bioscoop Alhambra aan de Stadgravenstraat.
Neckar..
Oh we zijn al iets verder ik heb het over de oude bioscoop Alhambra aan de Stadgravenstraat.
Neckar..
rechts in beeld piet van dijk ?Arie schreef:Wethouder Gerbertstraat 6 cafe De Sport (vroeger Broekheurnerweg)
Ja, Wethouder Gerbertstraat 4 Motorpaleis Piet van Dijkhans schreef:rechts in beeld piet van dijk ?Arie schreef:Wethouder Gerbertstraat 6 cafe De Sport (vroeger Broekheurnerweg)
- Bijlagen
-
- Wethouder Gerbertstraat 4 Motorpaleis Piet van Dijk.jpg (81.1 KiB) 7544 keer bekeken
Markt 12 Hotel Atlanta
edit
Laatst gewijzigd door Daniela op wo nov 11, 2015 10:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Marktstraat 6 Wienerwald cafè restaurant.
de kfc van eermaals...