Meubelboulevard
Re: Meubelboulevard
Haha oeps... heb het inmiddels gefixt (zoals ik al zei: het was even snel
)

-
- Member
kaal is het nieuwe groen in enschede.
-
- Member
Wow, mooie foto. Ik vind het echt jammer dat al die fabrieken weg zijn. Ik denk dat ik ook een van de weinige ben die de lange muur langs de singel mooi vind.
Dan plaatsen we hem nog een keertwekkelerveld schreef:Wow, mooie foto. Ik vind het echt jammer dat al die fabrieken weg zijn. Ik denk dat ik ook een van de weinige ben die de lange muur langs de singel mooi vind.
De laatste, van de muur, deel ik met jou. Ik heb altijd iets met die muur gehad. Ook de begroeiing. Als kind lopen door het blad met de mooie kleuren....twekkelerveld schreef:Wow, mooie foto. Ik vind het echt jammer dat al die fabrieken weg zijn. Ik denk dat ik ook een van de weinige ben die de lange muur langs de singel mooi vind.
Ach, daar zijn de foto's van Arie! Prachtig.
Wat gebeurde er eigenlijk met de niet ontplofte bom? (Zie bordje) Werd die onschadelijk gemaakt, of alsnog tot ontploffing gebracht.
-
- Member
Ik vind het erg jammer dat er nu zo veel graffiti op die muur zit. Maar hopelijk halen ze dat binnenkort weg, omdat de rest ook opgeknapt wordt.
- S.Hilgerink
- Member
Ik kwam toevallig deze plaat tegen op het internet. Poster gaf aan dat dit een ontwerp idee was voor het nieuwe meubelplein, nadat de boel was afgebrand. Iemand enig idee wat hier nog van overeind staat en of iets in deze richting ook daadwerkelijk daar gebouwd gaat worden? Ziet er in ieder geval een stuk spectaculairder uit dan wat er nu staat ! 

- Bijlagen
-
- Meubelplein-park.jpg (43.52 KiB) 13273 keer bekeken
Nem 't leaven nich te zwoar, iej komt der toch nich leavend oet.
Op die manier mogen er wel meerdere meubelboulevards gebouwd worden.
Maar niks van dit alles zal er komen.
Ben ik de enige die de ramen in de mooie oude muur zo storend vind? Dat had wel iets meer naar de oude stijl kunnen worden, ook qua materiaal, geen kunststof maar metaal bijv. en met ruitjes verdeling
En die bomen zijn ook compleet vernacheld... geen gezicht..
Dé muur blijft uiteraard staan. Die heeft niets met het ontwerp te maken. Het speelt zich binnen die "muren" af. Daarnaast is een partij groen, struiken en planten erg goed voor vogels, vlinders, etc. Bomen moeten gewoon in de grond staan.
Een ontwerp - niet eens persé voor de Schuttersveld meubelboulevard ontworpen - moet worden aangepast aan de plek. Dit ontwerp is driehoekig. Genoemde 'boulevard' is langwerpig.....dussss.
Een ontwerp - niet eens persé voor de Schuttersveld meubelboulevard ontworpen - moet worden aangepast aan de plek. Dit ontwerp is driehoekig. Genoemde 'boulevard' is langwerpig.....dussss.
Enschede wil op meubelplein scoren met Duitsers
Gepubliceerd op: 27/05/2015
De nieuwe invulling van het meubelplein Schuttersveld moet ervoor zorgen dat er extra veel Duitsers naar Enschede komen. Dat zegt wethouder Patrick Welman, die het nieuwe meubelplein een goede combinatie met de binnenstad noemt.
Duitsers die op het meubelplein gaan winkelen zullen ook het centrum bezoeken. Zo kan Enschede zich meer profileren als winkelhart van Oost-Nederland, aldus Welman. Naast een vestiging van POCO die begin juni opent staan meer Duitse winkelketens op de lijst die in het meubelplein geïnteresseerd zijn. De verwachting is dat het meubelplein eind juni of begin juli volledig is hersteld van de brand die begin 2013 een groot deel in de as legde.
bron: http://www.tvenschedefm.nl/enschede-wil ... tem?209629
Gepubliceerd op: 27/05/2015
De nieuwe invulling van het meubelplein Schuttersveld moet ervoor zorgen dat er extra veel Duitsers naar Enschede komen. Dat zegt wethouder Patrick Welman, die het nieuwe meubelplein een goede combinatie met de binnenstad noemt.
Duitsers die op het meubelplein gaan winkelen zullen ook het centrum bezoeken. Zo kan Enschede zich meer profileren als winkelhart van Oost-Nederland, aldus Welman. Naast een vestiging van POCO die begin juni opent staan meer Duitse winkelketens op de lijst die in het meubelplein geïnteresseerd zijn. De verwachting is dat het meubelplein eind juni of begin juli volledig is hersteld van de brand die begin 2013 een groot deel in de as legde.
bron: http://www.tvenschedefm.nl/enschede-wil ... tem?209629
Waarom zou je als Duitser daar gaan winkelen? Keukens, Meubels e.d of bouwmaterialen zijn veel voordeliger in Duitsland
-
- Member
Ja, precies. Het wordt eens tijd dat Hornbach in Enschede komt.Daniela schreef:Waarom zou je als Duitser daar gaan winkelen? Keukens, Meubels e.d of bouwmaterialen zijn veel voordeliger in Duitsland
Dat klopt niet echt. Er mist nog een heel stuk.De verwachting is dat het meubelplein eind juni of begin juli volledig is hersteld van de brand die begin 2013 een groot deel in de as legde.