Meubelboulevard
Re: Meubelboulevard
Twekkelerveld goed bezig geweest op allerlei bouwlocaties
Mooie foto's en goede updates, nog bedankt daarvoor.

Ook namens mij!
- Vincent1971
- Member
-
- Member
Graag gedaan! 

-
- Member
Ik ben vandaag langs de meubelboulevard gereden en zag dat er al zowat een nieuw gebouw staat.
Misschien nog een vrijwilliger voor foto's?

Misschien nog een vrijwilliger voor foto's?
-
- Member
- rr1991
- Member
En wat is het ontwerp? We gaan toch niet soortgelijke meuk terugbouwen he? 

-
- Member
Paar foto's gemaakt van de nieuwbouw op meubel Meubelboulevard. Ik verbaasde me over de bouwwijze. Er lig geen betonnenvloer maar het gebouw heeft al wel een dak. Weet iemand waarom die volgorde wordt gehanteerd? Het viel me ook op dat de nieuwbouw een stuk hoger wordt dan het gebouw wat er vroeger stond. Ik blijf het jammer vinden dat ze maar een deel de Meubelboulevard vernieuwen en geen groter masterplan uitvoeren.
-
- Member
Ziet er wel netjes uit idd, zou mooi zijn als ze in een renovatie de rest van het plein dezelfde stijl mee kunnen geven.
Is er overigens al wat meer bekend over de plannen op het naastgelegen kavel? Even een proefballonnetje, maar zou het niet mooi zijn om daar een combi te maken tussen winkels beneden met appartementen erboven? Dan leeft de meubelboulevard ook buiten winkeltijden meer en rechtvaardigt het misschien een terugkeer van een supermarkt op die locatie.
Is er overigens al wat meer bekend over de plannen op het naastgelegen kavel? Even een proefballonnetje, maar zou het niet mooi zijn om daar een combi te maken tussen winkels beneden met appartementen erboven? Dan leeft de meubelboulevard ook buiten winkeltijden meer en rechtvaardigt het misschien een terugkeer van een supermarkt op die locatie.
Moet je er wel wat daily stores met op z'n minst een supermarkt neerzetten Jochem.
Niemand is geinteresseerd om tussen de bouwmarkten en decoratiewinkels te wonen.
Niemand is geinteresseerd om tussen de bouwmarkten en decoratiewinkels te wonen.
Zag vandaag dat de Jysk weg gaat en gaat verhuizen naar het pand naast ToysXL.
-
- Member
Duitse woonketen Poco heeft bevestigd, die krijgen een groot pand op het Meubelplein en overwegen daarnaast een opleidingscentrum (hoofdkantoor?) Nederland in Enschede te vestigen. Interessant vind ik dat ze nu schijnbaar vijf gegadigden hebben voor de 2 overgebleven plekken op het Meubelplein. Daarnaast is het mooi dat de Duitse detailhandel Enschede nu definitief ontdekt schijnt te hebben (alhoewel ik Duitse meubels onmeunig lilluk vind, dus aan mij hebben ze geen klant).
http://www.tubantia.nl/regio/enschede/d ... -1.4633707
Highlander schreef:Duitse woonketen Poco heeft bevestigd, die krijgen een groot pand op het Meubelplein en overwegen daarnaast een opleidingscentrum (hoofdkantoor?) Nederland in Enschede te vestigen. Interessant vind ik dat ze nu schijnbaar vijf gegadigden hebben voor de 2 overgebleven plekken op het Meubelplein. Daarnaast is het mooi dat de Duitse detailhandel Enschede nu definitief ontdekt schijnt te hebben (alhoewel ik Duitse meubels onmeunig lilluk vind, dus aan mij hebben ze geen klant).
Inderdaad de Duitse meubels zijn onmeunig lilluk zoals jij het zegt. Maar voor de werkgelegenheid is het goed. Dus laat maar komen.
Wat sas as dós was kaans.
-
- Member
Tuurlijk. Weer 300 arbeidsplaatsen erbij, prima. Goed nieuws dag vandaag voor ons stadje!Hendrik schreef:
Inderdaad de Duitse meubels zijn onmeunig lilluk zoals jij het zegt. Maar voor de werkgelegenheid is het goed. Dus laat maar komen.
De parkeerplaatsen worden ondertussen ook getransformeerd.
ja , alle groen omgehakt.....