tenzij je toen nog in de luiers liep

13 mei 2000 is een van de weinige herinneringen die me sterk is bijgebleven als 8 jarige. 12 Jaar geleden lijkt me eerder ruim dan amper 10 jaar..hans schreef:aangezien het amper 10 jaar geleden de lucht invloog , is het wel een beetje vreemd indien je het niet gekend hebt.
tenzij je toen nog in de luiers liep
het lijkt me sterk dat de gemeente die plannen had uitgevoerd , al wat er is gebeurt is in die zone is voor een groot deel betaald met geld wat vrijgekomen is door de vuurwerkramp.Highlander schreef:Ik kan me best voorstellen dat als je in het Roombeek woonde van voor de vuurwerkramp, het nieuwe Roombeek wennen is. Ik was een keer in een supermarkt op de Brouwerij en mijn indruk is dat er nu veel yuppies wonen, welgestelde gezinnen met kinderen met een gooische R. Dat is compleet anders dan hoe het 'vroeger' was.
Maar hoe je kunt ontkennen dat het een prachtige wijk is geworden is mij een raadsel. Al helemaal als je je bedenkt dat als de vuurwerkramp niet had plaats gevonden, het nu een doorsnee Vinex-wijk was geweest. De plannen voor herontwikkeling lagen er namelijk al.
Het is waar, geen twijfel mogelijk. 14 juni laatste verkoopdag EMTE. half juli opening LIDL.Wauwthur schreef:Als het waar is.. Herverkaveling gebeurt wel vaker
Heb ik ook ooit gehoord, maar de jumbo draait te goed. Ik heb nooit begrepen waarom de emte een winkel is begonnen praktisch naast/tegenover de jumbo. Het is er ook altijd rustig en bij de jumbo is het bijna altijd wel druk.Verstijnen schreef:De Aldi zou toch in het pand komen van de Jumbo op het roombeek?
Volgens mij zou Jumbo hier weg gaan als het een vestiging zou gaan openen in het nieuwe winkelcentrum in stokhorst.Verstijnen schreef:De Aldi zou toch in het pand komen van de Jumbo op het roombeek?