Dat wordt ook steeds moeilijker. Ik ben benieuwd of onderstaande foto ook snel wordt geraden. Op welke plek?Vincent1971 schreef:Grrr......nou Arie heb jij gewonnen....volgens mij wordt het langzamerhand moeilijk nog een onbekend plekje te vinden.
Raad de plek
Re: Raad de plek
oud of nieuw ?
Niet oud, maar het pand staat er toch wel enkele jaren. Hierbij iets meer van de gevel.hans schreef:oud of nieuw ?
peins....
- Vincent1971
- Member
hmm..hmmm...geen idee...maar heb wel een volgende raad de plek
..tenminste een nieuwe foto hoop ik 

Een goed begin heeft geen einde
is het een schoolgebouw ?
Nee het is in de buurt van het pand op onderstaande raadfoto. Dus nu 2x raden.hans schreef:is het een schoolgebouw ?
Hoek Prinsestraat/Emmastraat. Zit nu o.a. een tandartsen praktijk in.
Dat is juistPGLion schreef:Hoek Prinsestraat/Emmastraat. Zit nu o.a. een tandartsen praktijk in.

Ik ken mij die reactie wel indenken, want een bijna zelfde gevelwand als die van de Prinsestraat hoek Emmastraat zat vroeger ook op de HTS school aan de Boulevard. zie bijgaande foto:hans schreef:is het een schoolgebouw ?
- Bijlagen
-
- Boulevard HTS.jpg (44.66 KiB) 5103 keer bekeken
vandaar ...
De 2e foto met het dak en TV antenne is nog niet geraden. Het is een groot gebouw, waarvan een ander detail op onderstaande foto is te zien.
Ik verbaas mij er over dat dit pand nog niet is geraden, daarom maar onderstaande foto erbij.Arie schreef:Nee het is in de buurt van het pand op onderstaande raadfoto. Dus nu 2x raden.hans schreef:is het een schoolgebouw ?
zegt me helemaal niets....
Mij ook nog steeds niet.
Het was dus in de buurt van de vorige raadfoto en op de foto raad de plek(3) zie je in de verte de Alphatoren. Ik doe er nog maar een foto bij van dat grote pand, dat over een paar jaar misschien moet worden gesloopt.
Ik zie op de vorige foto zelfs de blauwe brug van het MST ........
Met behulp van Google een streep getrokken via de blauwe brug naar de toren.....
Het zag er zo anders uit op de foto's ...
En dan te bedenken dat juist dáár mijn kleine broertje vaak zei: "Hier hebben ze jou de longen eruit getrokken hè?"
Tja, als je nog klein bent, dan klinken die klok en die klepel nogal lastig... de longen moesten amandelen zijn, en die werden niet echt getrokken
Het zag er zo anders uit op de foto's ...
En dan te bedenken dat juist dáár mijn kleine broertje vaak zei: "Hier hebben ze jou de longen eruit getrokken hè?"
Tja, als je nog klein bent, dan klinken die klok en die klepel nogal lastig... de longen moesten amandelen zijn, en die werden niet echt getrokken

Het is dus op de eerste foto de MST lokatie Stadsmaten aan de Prinsestraat.Veteraan schreef:Ik zie op de vorige foto zelfs de blauwe brug van het MST ........