Willem Wilminkplein.
-
- Member
Re: Willem Wilminkplein.
Ik las in de krant dat de bouw van het kantoor gedeelte niet door gaat. Ze zijn nu aan het proberen om er appartementen te bouwen.
Er stond ook in de krant dat de gymzaal van de fabrieksschool gesloopt wordt. En dat moest snel gebeuren, want als de bestrating er in ligt kan dat niet meer omdat ze natuursteen gaan gebruiken, en dan kan/mag er geen bouwverkeer meer over.
Er stond ook in de krant dat de gymzaal van de fabrieksschool gesloopt wordt. En dat moest snel gebeuren, want als de bestrating er in ligt kan dat niet meer omdat ze natuursteen gaan gebruiken, en dan kan/mag er geen bouwverkeer meer over.
-
- Member
Hele verstandige beslissing. Er is veel vraag naar woonruimte in de binnenstad en met appartementen krijg je sowieso meer leven in zo'n plein dan met een kantoor.twekkelerveld schreef:Ik las in de krant dat de bouw van het kantoor gedeelte niet door gaat. Ze zijn nu aan het proberen om er appartementen te bouwen.
-
- Member
Bedankt voor de update! Schiet mooi op!
-
- Member
Het gaat nu iets minder snel, want ze hebben hitteverlet.
-
- Member
-
- Member
-
- Member
http://www.inaccent.nl/
Zaterdag open huis bij de nieuwe apps op het wilmink plein
Zaterdag open huis bij de nieuwe apps op het wilmink plein
Momenteel worden bouwketen verwijderd van het toekomstige Willem Wilminkplein. Er zijn vervangende bouwketen geplaatst op de plek van de voormalige fietsenstalling naast ’t Bölke. Ik verwacht dat ze binnenkort gaan beginnen met het eerste deel van de bestrating op dit plein. Dit zal wel gelijktijdig klaar moeten zijn met de opleveringen van de appartementen en de winkelruimtes.
Wat mij verbaasd is dat ze alleen het hotelgedeelte opbouwen van het pand direct naast het spoor, het kantoor gedeelte nog niet. De bouw van het hotel is al op de tweede verdieping.
Wat mij verbaasd is dat ze alleen het hotelgedeelte opbouwen van het pand direct naast het spoor, het kantoor gedeelte nog niet. De bouw van het hotel is al op de tweede verdieping.
-
- Member
@123, zie bovenaan pagina 1e regel.
Langzaam, met de nadruk op langzaam wordt het hotel groter. Hierbij enkele foto's van vanmiddag.
- Bijlagen
-
- Dat donkere gat onderin wordt de hoofdingang van het hotel.
- DSCN1211 (Medium).JPG (84.7 KiB) 7251 keer bekeken
-
- DSCN1209 (Medium).JPG (78.47 KiB) 7251 keer bekeken
-
- DSCN1209 (Medium).JPG (78.47 KiB) 7251 keer bekeken
-
- Vanaf de spoorovergang,
- DSCN1208 (Medium).JPG (87.79 KiB) 7251 keer bekeken
-
- Let op de torentjes, rechtsonder die van de voormalige Doopsgezinde kerk. Nu al jaren een disco
- DSCN1207 (Medium).JPG (58.2 KiB) 7251 keer bekeken
Wat sas as dós was kaans.
Dit wordt nog best een toren. Meer dan twee keer zo hoog als het naastliggende grijze gedeelte van het muziekcentrum denk ik?
Voor een virtuele tour op Willem Wilminkplein zie:
http://www.wouterborre.nl/projects/pt/wil/w1.html
http://www.wouterborre.nl/projects/pt/wil/w1.html
-
- Member
Ze hebben volgen mij toch wel haast gekregen nou, want ik zag dat ze vandaag (zaterdag) ook aan het werk waren.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Moest verboden worden, duizenden bouwvakkers op straat en de rest gaat overwerken. Onderweg zie je ze ook vaak 's avonds en zaterdag werken. Niet normaal.twekkelerveld schreef:Ze hebben volgen mij toch wel haast gekregen nou, want ik zag dat ze vandaag (zaterdag) ook aan het werk waren.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
- Vincent1971
- Member
En ik gok het zijn Polenenschedeinansichten schreef:Moest verboden worden, duizenden bouwvakkers op straat en de rest gaat overwerken. Onderweg zie je ze ook vaak 's avonds en zaterdag werken. Niet normaal.twekkelerveld schreef:Ze hebben volgen mij toch wel haast gekregen nou, want ik zag dat ze vandaag (zaterdag) ook aan het werk waren.
Een goed begin heeft geen einde
ja , die willen wel werken....
Sorry, maar dít vind ik een ondoordachte opmerking!hans schreef:ja , die willen wel werken....
- Vincent1971
- Member
Nou welke Nederlander wil werken voor minder dan het minimumloon en dan 10 uur per dag?Veteraan schreef:Sorry, maar dít vind ik een ondoordachte opmerking!hans schreef:ja , die willen wel werken....
Een goed begin heeft geen einde