Nee Frank, het is echt Hengelo.frank n schreef:Volgens mij is Boekelo toch echt gemeente EnschedeVincent1971 schreef:Veteraan schreef:Excuses. Het raadpand ligt niet in de gemeente Enschede .....
Zal ik het maar vertellen?
Boekelo?
Raad de plek
Re: Raad de plek
Misschien net op de grens .....
... en of die oud is, dat weet ik niet zo goed.
Toch maar vertellen?
- Vincent1971
- Member
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVeteraan schreef:Toch maar vertellen?

Een goed begin heeft geen einde
Oké, ik houd me stil

- Vincent1971
- Member
Beloof het....tsss en een foto plaatsen uit Hengelo tssssVeteraan schreef:Oké, ik houd me stil![]()
![]()
Eerlijk Vincent, ik beloof dat ik niks zal zeggen tot je het gevonden c.q. geraden hebt, DAN zal ik een foto uit Hengelo plaatsen.Vincent1971 schreef:Beloof het....tsss en een foto plaatsen uit Hengelo tssssVeteraan schreef:Oké, ik houd me stil![]()
![]()
- Vincent1971
- Member
Hmm volgens mij raad niemand nu meer hierVeteraan schreef:Eerlijk Vincent, ik beloof dat ik niks zal zeggen tot je het gevonden c.q. geraden hebt, DAN zal ik een foto uit Hengelo plaatsen.Vincent1971 schreef:Beloof het....tsss en een foto plaatsen uit Hengelo tssssVeteraan schreef:Oké, ik houd me stil![]()
![]()

Dan plaats ik gewoon een andere raadgevel, raadpand, raadstraat, of wat dan ook.
Was het jouw bedoeling om het spel plat te gooien? Dát gaat jou niet lukken!
Was het jouw bedoeling om het spel plat te gooien? Dát gaat jou niet lukken!

Komt 'ie:
Intussen kan Vincent het vorige raadpand oplossen.
Intussen kan Vincent het vorige raadpand oplossen.
- Bijlagen
-
- raadgevel.JPG
- (90.33 KiB) 123 keer gedownload
aan het einde van de Heurne. Ik denk dat het al Oldenzaalsestraat is rechts naast een Makelaarskantoor..
Groet Neckar.
Groet Neckar.
Veteraan, staat het vorige pand niet aan de weg naar de Zwaaikom misschien Badweg ?? Of een weg eerder richting Enschede helaas weet ik de naam niet..Komt me erg bekend voor maar ben er al jaren niet meer geweest..
Groet Neckar.
Groet Neckar.
- Vincent1971
- Member
Neckar schreef:aan het einde van de Heurne. Ik denk dat het al Oldenzaalsestraat is rechts naast een Makelaarskantoor..
Groet Neckar.
Denk dat het dat advocatenkantoor is.
Andere kant van de Hengelosestraat (Enschedesestraat).Neckar schreef:Veteraan, staat het vorige pand niet aan de weg naar de Zwaaikom misschien Badweg ?? Of een weg eerder richting Enschede helaas weet ik de naam niet..Komt me erg bekend voor maar ben er al jaren niet meer geweest..
Groet Neckar.
Vincent, jij bent nog bezig met het vorige plaatje ... weet je nog?Vincent1971 schreef:Neckar schreef:aan het einde van de Heurne. Ik denk dat het al Oldenzaalsestraat is rechts naast een Makelaarskantoor..
Groet Neckar.
Denk dat het dat advocatenkantoor is.
Klopt, het is De Heurne 83 en 85Neckar schreef:aan het einde van de Heurne. Ik denk dat het al Oldenzaalsestraat is rechts naast een Makelaarskantoor..
Groet Neckar.
Hoe zit het, Vincent? Ben je vandaag nog op de fiets gestapt? Of heb je het gewoon opgegeven?Vincent1971 schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVeteraan schreef:Toch maar vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot is dat gebied nou ook weer niet. Ieder ander had het in één middag kunnen uitkammen.
Het kan natuurlijk zijn dat je echt geen tijd hebt. Zal ik het dan toch maar vertellen, dan kunnen we ongestoord verder gaan en hoeven we niet op jou te wachten. Je haalt het tempo namelijk wat naar beneden.

- Vincent1971
- Member
Nou had het druk vandaag..dus vertel het maar in het subforum van hengelo.Veteraan schreef:Hoe zit het, Vincent? Ben je vandaag nog op de fiets gestapt? Of heb je het gewoon opgegeven?Vincent1971 schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVeteraan schreef:Toch maar vertellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot is dat gebied nou ook weer niet. Ieder ander had het in één middag kunnen uitkammen.
Het kan natuurlijk zijn dat je echt geen tijd hebt. Zal ik het dan toch maar vertellen, dan kunnen we ongestoord verder gaan en hoeven we niet op jou te wachten. Je haalt het tempo namelijk wat naar beneden.
Subforum van Hengelo?
Hebben we iets ondergronds bij Siemens of Stork?
Hebben we iets ondergronds bij Siemens of Stork?