Als ik jou was zou ik er niet heen gaan want op die tafel staan geen negatievenVincent1971 schreef:@Arie,
Is dat ook toegankelijk als je geen lid bent van de bibliotheek?

Als ik jou was zou ik er niet heen gaan want op die tafel staan geen negatievenVincent1971 schreef:@Arie,
enschedeinansichten schreef:Als ik jou was zou ik er niet heen gaan want op die tafel staan geen negatievenVincent1971 schreef:@Arie,
In Dominus Sanctus Deus.enschedeinansichten schreef:Vrede op aarde in de mensen een welbehagen.
Volgens mij zitten die kerken dan barsten vol. Wat is je vraag ?Rene schreef:In Dominus Sanctus Deus.enschedeinansichten schreef:Vrede op aarde in de mensen een welbehagen.
Wie gaat er maandag nog naar een van de nachtmissen in Enschede of omstreken?
Ik ben vandaag naar de Kerstvolkszang geweest in de prachtige Jacobuskerk, dus voor mij is het al begonnen.Rene schreef:Ik vind het er wel bijhoren. Anders kan mijn kerst niet echt beginnen.
enschedeinansichten schreef:Ik ben vandaag naar de Kerstvolkszang geweest in de prachtige Jacobuskerk, dus voor mij is het al begonnen.Rene schreef:Ik vind het er wel bijhoren. Anders kan mijn kerst niet echt beginnen.
Heb je het copyright op die ansichten d.w.z. bijvoorbeeld de negatieven van de fotografen?enschedeinansichten schreef:Weer een site met ongevraagde ansichten van mijn site.
En jij stelt altijd dezelfde opmerkingen...als je er zo aan ergert moet je gewoon ze niet op je site zetten. Iets op internet is vaak geen prive bezit meer.enschedeinansichten schreef:Vincent je stelt steeds dezelfde vragen terwijl je mijn antwoord al weet.
Gelukkig denken anderen daar anders over.Vincent1971 schreef:En jij stelt altijd dezelfde opmerkingen...als je er zo aan ergert moet je gewoon ze niet op je site zetten. Iets op internet is vaak geen prive bezit meer.enschedeinansichten schreef:Vincent je stelt steeds dezelfde vragen terwijl je mijn antwoord al weet.
Ik denk dat deze foto voor de oudere Enschedeers wel is terug te kennen. Het is een foto in 1954 gemaakt van de Willemstraat deel Berkenkamp waar nu de Boulevard is. Het is het pand van fa. Schoo dat wordt afgebroken. Herkenbaar is rechts op de achtergrond het H.T.S. gebouw.Hendrik schreef:Veel van deze foto's kan ik nog plaatsen, wie kent nog de Berkenkamp, de meubelzaak van Schoo en koffiehuis De Volksvriend?
Erg leuk