Raad de plek
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Re: Raad de plek
Die grote huizen aan de laaressingel kunnen staan.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Hendrik Smeltweg met zicht op het speellokaal van kleuterschool Roodapje met op de achtergrond de drogisterij op de hoek van de Diekmantraat Dr. johan Wagenaarstraat.
Wat sas as dós was kaans.
Die drogisterij op de achtergrond was van de familie Brokelman. Mijn moeder heeft daar in de jaren 60 gewerkt.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
martinus schreef:Die drogisterij op de achtergrond was van de familie Brokelman. Mijn moeder heeft daar in de jaren 60 gewerkt.
Helemaal goedHendrik schreef:Hendrik Smeltweg met zicht op het speellokaal van kleuterschool Roodapje met op de achtergrond de drogisterij op de hoek van de Diekmantraat Dr. johan Wagenaarstraat.

Mijn grootvader bekijkt de nieuwe auto van zijn zoon. De eerste DAF die de firma Roelofs verkocht.
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Gokje: Ergens op het Zuidkamp bij het vliegveld Twente?Veteraan schreef:Raad deze plek ....
Nee Arie, da's niet goed.
34x bekeken, misschien tijd voor een hintje?
Oké. Het pand ligt aan een invalsweg.Arie schreef:34x bekeken, misschien tijd voor een hintje?
En de 'buurman' verkoopt vloeibaar spul.
Binnen de bebouwde kom en dat vloeibaar spul, is dat benzine of drank?Veteraan schreef:Oké. Het pand ligt aan een invalsweg.Arie schreef:34x bekeken, misschien tijd voor een hintje?
En de 'buurman' verkoopt vloeibaar spul.
Het is inderdaad beter geschikt voor de auto, dan voor de mensArie schreef:Binnen de bebouwde kom en dat vloeibaar spul, is dat benzine of drank?

Ik heb, denk ik, alle tankstations langs de invalswegen bekeken, maar heb het gebouw op de raadfoto niet gevondenVeteraan schreef:Het is inderdaad beter geschikt voor de auto, dan voor de mensArie schreef:Binnen de bebouwde kom en dat vloeibaar spul, is dat benzine of drank?én het is binnen de bebouwde kom.

Deurnigerstraat, Gulf tankstation, er naast uiteraard. Stadskant.
Wat sas as dós was kaans.
Die éne net niet ...Arie schreef:Ik heb, denk ik, alle tankstations langs de invalswegen bekeken, maar heb het gebouw op de raadfoto niet gevondenVeteraan schreef:Het is inderdaad beter geschikt voor de auto, dan voor de mensArie schreef:Binnen de bebouwde kom en dat vloeibaar spul, is dat benzine of drank?én het is binnen de bebouwde kom.

Hendrik schreef:Deurnigerstraat, Gulf tankstation, er naast uiteraard. Stadskant.

Deze hoort eigenlijk thuis in het forum Zijgevels.Veteraan schreef:Hendrik schreef:Deurnigerstraat, Gulf tankstation, er naast uiteraard. Stadskant.Dat is hem Hendrik.

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
Dit mag wel in topic raad de plek. Een raadgevel van een historisch pand. Waar staat dit gebouw en welke historie heeft dit pand?
Dat is het Romeinse badhuis achter in mijn tuin.
Wie heeft jou toestemming gegeven over mijn grondgebied te lopen?
Ik zou niet durven, je kent mij toch Veteraan?Veteraan schreef:Dat is het Romeinse badhuis achter in mijn tuin.
M H TROMPLAAN 1
Villa gebouwd in neoclassistische stijl ontworpen door de heer AG Beltman in 1907 opdrachtgever
was de textielfabrikant de heer J Scholten
Villa gebouwd in neoclassistische stijl ontworpen door de heer AG Beltman in 1907 opdrachtgever
was de textielfabrikant de heer J Scholten