Binnensingelgebied: Medisch Spectrum Twente
Re: Binnensingelgebied: Medisch Spectrum Twente
Kranen nog 2 of 3 maar foto,s nog tientallen 

-
- Member
Kranen nog 2 of 3 maar foto,s nog tientallen

Ik had er 3 in totaal verwacht. Maar het zouden er ook zo vier kunnen zien, zo het oppervlakte gezien.
Jammer dat ik niet op het hoofdkantoor van Dura Vermeer liep, dan wist ik het zeker.
Ik zat op de kleinbouw, helaas!
Jammer dat ik niet op het hoofdkantoor van Dura Vermeer liep, dan wist ik het zeker.
Ik zat op de kleinbouw, helaas!
Bouwdoeken met bijzondere foto’s
ENSCHEDE - Inwoners, bouwvakkers, patiënten en personeel. Vanaf 12 juli zijn zij allemaal te zien op de zogenoemde ‘bouwdoeken’ die rondom de bouwplaats van het nieuwe ziekenhuis worden opgehangen. In totaal zijn er 51 personen geselecteerd na de speciale fotoshoot van enkele weken geleden.
Naast de onthulling van de doeken geven bestuursvoorzitter Herre Kingma van MST en de Enschedese wethouder Marijke van Hees het officiële startsein van de bouw. Iedereen is van harte welkom. Bezoekers krijgen een leuk en handig aandenken. Het programma is van 13.30 tot 14.15 uur naast de parkeergarage MST (Haaksbergerstraat) en huisartsenpost. Het zijn de verhalen achter de foto’s die de bouwdoeken extra lading geven aan de bouw van het nieuwe ziekenhuis. Zo is Nolly Reuvers vanaf haar zeventiende al als laborante betrokken bij het ziekenhuis. “Vijfendertig jaar ben ik werkzaam geweest in het ziekenhuis. Ik heb de hele geschiedenis meegemaakt. De verhuizingen, de fusies. Daarom vind ik het zo leuk dat ik, nu ik gestopt ben met werken, het gezicht ben geworden. Op deze manier ben ik bij het nieuwe ziekenhuis betrokken.” Astrid Hullegie wilde per se meedoen aan de fotoshoot. “Ik kom al dertig jaar in MST. Mijn darmen functioneren niet meer en daarom moet ik regelmatig op controle. Als je zo vaak in het ziekenhuis bent, altijd een figuurlijke arm van het personeel om je heen krijgt, je er vertrouwd en veilig voelt, dan is het logisch dat ik trots ben om het gezicht te zijn van het nieuwe MST.” Plaatsing op het doek was voor Ferry Brons als terminaal patiënt extra emotioneel geladen. “Hiermee wil ik ook aandacht en begrip vragen voor mensen met primaire hersentumoren en hun omgeving. Het doet mij en mijn gezin goed om te weten dat ik de komende jaren gezicht zal zijn van het nieuwe ziekenhuis, terwijl ik er niet meer ben.”
bron: http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/ ... re_fotoa_s
ENSCHEDE - Inwoners, bouwvakkers, patiënten en personeel. Vanaf 12 juli zijn zij allemaal te zien op de zogenoemde ‘bouwdoeken’ die rondom de bouwplaats van het nieuwe ziekenhuis worden opgehangen. In totaal zijn er 51 personen geselecteerd na de speciale fotoshoot van enkele weken geleden.
Naast de onthulling van de doeken geven bestuursvoorzitter Herre Kingma van MST en de Enschedese wethouder Marijke van Hees het officiële startsein van de bouw. Iedereen is van harte welkom. Bezoekers krijgen een leuk en handig aandenken. Het programma is van 13.30 tot 14.15 uur naast de parkeergarage MST (Haaksbergerstraat) en huisartsenpost. Het zijn de verhalen achter de foto’s die de bouwdoeken extra lading geven aan de bouw van het nieuwe ziekenhuis. Zo is Nolly Reuvers vanaf haar zeventiende al als laborante betrokken bij het ziekenhuis. “Vijfendertig jaar ben ik werkzaam geweest in het ziekenhuis. Ik heb de hele geschiedenis meegemaakt. De verhuizingen, de fusies. Daarom vind ik het zo leuk dat ik, nu ik gestopt ben met werken, het gezicht ben geworden. Op deze manier ben ik bij het nieuwe ziekenhuis betrokken.” Astrid Hullegie wilde per se meedoen aan de fotoshoot. “Ik kom al dertig jaar in MST. Mijn darmen functioneren niet meer en daarom moet ik regelmatig op controle. Als je zo vaak in het ziekenhuis bent, altijd een figuurlijke arm van het personeel om je heen krijgt, je er vertrouwd en veilig voelt, dan is het logisch dat ik trots ben om het gezicht te zijn van het nieuwe MST.” Plaatsing op het doek was voor Ferry Brons als terminaal patiënt extra emotioneel geladen. “Hiermee wil ik ook aandacht en begrip vragen voor mensen met primaire hersentumoren en hun omgeving. Het doet mij en mijn gezin goed om te weten dat ik de komende jaren gezicht zal zijn van het nieuwe ziekenhuis, terwijl ik er niet meer ben.”
bron: http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/ ... re_fotoa_s
Vanmiddag was de onthulling van de bouwdoeken i.v.m. de nieuwbouw van het MST aan de Haaksbergerstraat. De opening werd gedaan door bestuursvoorzitter van het MST Herre Kingma en wethouder Marijke van Hees, alsmede Danny de Vries. Ook
forumlid Arie was hierbij aanwezig, omdat hij was geslecteerd met 51 personen die bij de fotoshoot op het MST hebben meegedaan.
Hierbij de foto's:
.
forumlid Arie was hierbij aanwezig, omdat hij was geslecteerd met 51 personen die bij de fotoshoot op het MST hebben meegedaan.
Hierbij de foto's:
.
Dit vind ik echt heel mooi. Wat gaaf, Arie!
En ook voor al die andere mensen is het leuk,natuurlijk.
De komende week zal ik weinig gelegenheid krijgen, maar daarna wil ik beslist weer eens de hele stad door fietsen. Telkens als ik even op het forum kijk, zie ik dat ik erg veel mis. Afbraak, opbouw, evenementen, veranderingen ... het gaat allemaal gewoon door.
Arie, helemaal top

En ook voor al die andere mensen is het leuk,natuurlijk.
De komende week zal ik weinig gelegenheid krijgen, maar daarna wil ik beslist weer eens de hele stad door fietsen. Telkens als ik even op het forum kijk, zie ik dat ik erg veel mis. Afbraak, opbouw, evenementen, veranderingen ... het gaat allemaal gewoon door.
Arie, helemaal top

Arie je staat er mooi op
,en bij deze welkom Joop op onze prachtige forum en bedankt voor de foto,s

Ja Joop, ook van mijn kant welkom op ons forum en bedankt voor deze fotoreportage. Ik hoop dat er nog meer foto's van de bouw zullen volgen en ik beloof zelf ook meer foto's te zullen maken van de bouwwerkzaamheden en te plaatsen op dit forum.
De bouwactiviteiten zijn ook te volgen op deze site: http://www.mst.nl/nieuwbouw/
De bouwactiviteiten zijn ook te volgen op deze site: http://www.mst.nl/nieuwbouw/
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
-
- Member
De straat in foto 1 gaat straks een heel ander sfeertje krijgen. Het is nog lastig voor te stellen hoe hier straks een mega gevelwand zal zijn.
-
- Member
-
- Member
Op foto 2 is de fundering te zien voor kraan nr. 3, als ik het goed zie tenminste.
Dan wordt het zo: zie: http://www.mst.nl/nieuwbouw/impressies/ ... ingstraat/Rooy schreef:De straat in foto 1 gaat straks een heel ander sfeertje krijgen. Het is nog lastig voor te stellen hoe hier straks een mega gevelwand zal zijn.
- Bijlagen
-
- zicht_op_koningstraat-1.jpg (47.78 KiB) 8091 keer bekeken
- rr1991
- Member
Geweldig, blijf komen met die update's! 

Dat is inderdaad praktisch dezelfde hoek!Arie schreef:Dan wordt het zo: zie: http://www.mst.nl/nieuwbouw/impressies/ ... ingstraat/Rooy schreef:De straat in foto 1 gaat straks een heel ander sfeertje krijgen. Het is nog lastig voor te stellen hoe hier straks een mega gevelwand zal zijn.

-
- Member
Nieuwe update, met nieuwe kraan.

Uploaded with ImageShack.us

Nogmaals de 3 kranen met op de voorgrond het bouwdoek met de afbeelding van uw verslaggever