Boeken over Enschede
Hubert Breuers - Jaap Kluitenberg: Hessenweg Deventer Goor Haaksbergen Buurse Alstätte Münster. Haaksbergen, 2004. 15x21 cm. 68 p. ill. ing. € 12.70. Reconstrueert in het bijzonder het tracé Haaksbergen - Alstätte.
Errik, sinds deze week bij Broekhuis, vorige week woensdag 'n mooi artikel in Stad & Land. Vast iets voor jou dat boekje. :)
Errik, sinds deze week bij Broekhuis, vorige week woensdag 'n mooi artikel in Stad & Land. Vast iets voor jou dat boekje. :)
- Winus
- Member
- Contacteer:
Iemand bekend met dit boek? (mail in onze mailbox)
Beste mevrouw/heer,
In 1966 schreef Annie M.G. Schmidt in opdracht van de Twentsche Textiel Maatschappij (TETEM) het boekje "Kroezebetje". Dit was naar aanleiding van het 50-jarig bestaan ervan. Als verwoed verzamelaar van Annie's werk, heb ik beurzen en markten afgelopen om een exemplaar van dit boekje te verkrijgen, maar tot op heden zonder succes.
Uit de website van "Enschede-stad.nl" blijkt dat de fabriek niet meer bestaat en ben ik een beetje bang dat ook het boekje daarmee verloren is gegaan. Of heb ik het mis?
Mocht u ergens nog exemplaren hebben liggen of gevonden en u bent bereid deze van de hand te doen voor een redelijke prijs, dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen.
In elk geval bedankt voor uw aandacht en uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
de kloomp'maj anhoalen
- Errik
- Member
- Contacteer:
Nooit van gehoord...
@Robert: Dat boek over de weg Deventer-Münster was bij Broekhuis alweer uitverkocht... Helaas alleen bij de uitgever te bestellen. Gelukkig werk ik in een boekhandel, dus dat ga ik mooi zelf doen. 20% korting is mooi meegenomen!
@Robert: Dat boek over de weg Deventer-Münster was bij Broekhuis alweer uitverkocht... Helaas alleen bij de uitgever te bestellen. Gelukkig werk ik in een boekhandel, dus dat ga ik mooi zelf doen. 20% korting is mooi meegenomen!
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
This wonderful world of purchase power