Miro
-
- Member
Re: Miro
Hej een fietser!!!!! 

-
- Member
Hoezo, op de achtergrond veranderd nog steeds elke week heel veel. Ga zo door Hermen.Ik denk dat de foto's nu weinig meerwaarde meer hebben, behalve dat het leuk blijft om te zien hoe uitgestorven een doorgaans druk kruispunt kan zijn. Of photoshop je alles weg?

- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Berealste schreef:Ik denk dat de foto's nu weinig meerwaarde meer hebben, behalve dat het leuk blijft om te zien hoe uitgestorven een doorgaans druk kruispunt kan zijn. Of photoshop je alles weg?

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
De daken zijn/worden geprepareerd voor een zandlaag, waarop een graslaag moet groeien.
Volgens mij is er geen sprake van een houten vloer die wordt aangelegd.
Op het voorste gebouw is wel te zien dat de vorige week aangebrachte zandlaag in de loop van de week kleurverschil heeft opgelopen.
Evenals bomen en struiken in de omgeving.
Volgens mij is er geen sprake van een houten vloer die wordt aangelegd.
Op het voorste gebouw is wel te zien dat de vorige week aangebrachte zandlaag in de loop van de week kleurverschil heeft opgelopen.
Evenals bomen en struiken in de omgeving.

Ze zijn iets verder: volgens mij is het een noodwinkel die er op gebouwd is. Wie gaat daar inkomen?Jeff schreef:Helemaal rechts, bovenin de foto zijn ze een houten vloer aan het aanleggen. Weet iemand wat dat worden moet?
Volgens mij is het tijdelijk bedoeld.
Misschien sportzaak Telstar? zie: http://www.tctubantia.nl/regio/enschede ... errein.eceJeff schreef:Ze zijn iets verder: volgens mij is het een noodwinkel die er op gebouwd is. Wie gaat daar inkomen?Jeff schreef:Helemaal rechts, bovenin de foto zijn ze een houten vloer aan het aanleggen. Weet iemand wat dat worden moet?
Volgens mij is het tijdelijk bedoeld.