bron: http://www.tctubantia.nl/regio/enschede ... Gronau.ece
Kun je er ook als je een andere behoefde hebt,er naar de wc.

Ik gebruikte eigenlijk nooit de actieve onderwerpen lijst, wel merk ik dat de plugin van tapatalk niet meer werkt. Het forum is al tijden veel rustiger dan eerst, natuurlijk best logisch te verklaren door de crisis en hoogbouwblokkade van defensie. Een toren van 100 meter is natuurlijk heel andere koek dan de zoveelste wijk die een likje verf en wat nieuwe bebouwing krijgt. Helaas zijn er weinig/geen technisch creatieve mensen op het forum, die even een nieuw emoticon setje en een andere header kunnen samenstellen. Valt er ook niet wat aan de kleuren van het forum te sleutelen?TA schreef:Arie bedankt voor de foto's! Het forum wordt steeds rustiger, wat helaas ook te maken heeft dat het wat gedateerd raakt. Tevens is de actieve onderwerpen lijst bij mij al tijden niet meer beschikbaar. Erg vervelend!
Meer mensen die hier hinder door ondervinden en graag weer wat meer actie op het forum zouden willen? Er staat namelijk weer veel op stapel qua plannen komende tijd.
De oude bekende is nog actief. Inderdaad erg zuur als je zulke beloftes hebt gekregen, bevestigd maar weer dat je zulke dingen zwart op wit moet hebben, kan je een flinke schadevergoeding voor krijgen.Als bewoner van de wijk Voskamp II welke aan de spoorlijn gelegen is, zit ik helemaal niet te wachten op een intensivering van de lijn Enschede-Gronau.
Ten tijde van de in gebruik name van de lijn was er al protest vanuit de wijk, maar de belangen van de gemeente wegen uiteraard zwaarder, en de protesten worden zoals altijd ter zijde geschoven.
Ook nu zullen er weer mensen bezwaren hebben, maar men weet dat het geen zin heeft om deze bezwaren te ventileren.
Toen de mensen hier hun huizen kochten in 94-95 werd er door de makelaar verkondigd dat het een zogenaamde dode spoor lijn betrof, en dat de gemeente gegarandeerd had aan de project makelaar dat er geen toekomstige activiteit zou komen op deze lijn.
We weten inmiddels allemaal wat die garanties waard zijn.
Hans van Dijk - 19-11-2011 | 19:13
Die actieve onderwerpen functie heb ik ook nog nooit gebruikt. Ik snap ook niet waarom die het niet doet, aangezien het een standaardfunctie van het forum is.rr1991 schreef:Ik gebruikte eigenlijk nooit de actieve onderwerpen lijst, wel merk ik dat de plugin van tapatalk niet meer werkt. Het forum is al tijden veel rustiger dan eerst, natuurlijk best logisch te verklaren door de crisis en hoogbouwblokkade van defensie. Een toren van 100 meter is natuurlijk heel andere koek dan de zoveelste wijk die een likje verf en wat nieuwe bebouwing krijgt. Helaas zijn er weinig/geen technisch creatieve mensen op het forum, die even een nieuw emoticon setje en een andere header kunnen samenstellen. Valt er ook niet wat aan de kleuren van het forum te sleutelen?TA schreef:Arie bedankt voor de foto's! Het forum wordt steeds rustiger, wat helaas ook te maken heeft dat het wat gedateerd raakt. Tevens is de actieve onderwerpen lijst bij mij al tijden niet meer beschikbaar. Erg vervelend!
Meer mensen die hier hinder door ondervinden en graag weer wat meer actie op het forum zouden willen? Er staat namelijk weer veel op stapel qua plannen komende tijd.