Miro
Re: Miro
Niets tegen modernisering van de Miro. Maar al met al raakt het katholieke kerkhof nu wel flink ingeklemd tussen Miro en Huiskes (die ook flink aan het bouwen is geweest). Ik hoop dan ook dat men dit ongemoeid laat.
Maar ik denk het wel aangezien het gesloten kerkhof (geen nieuwe graven worden er meer uitgegeven) nu ook gebruikt wordt voor oorlogsgraven.
Maar ik denk het wel aangezien het gesloten kerkhof (geen nieuwe graven worden er meer uitgegeven) nu ook gebruikt wordt voor oorlogsgraven.
Dat kerkhof wordt voorlopig, 100 jaar? ongemoeid gelaten. Maar wat bedoel je met oorlogsgraven?Rene schreef:Niets tegen modernisering van de Miro. Maar al met al raakt het katholieke kerkhof nu wel flink ingeklemd tussen Miro en Huiskes (die ook flink aan het bouwen is geweest). Ik hoop dan ook dat men dit ongemoeid laat.
Wat sas as dós was kaans.
Ik las iets over Gemenebest Oorlogsgraven. Dan neem ik aan dat men dit bedoeld:
http://www.oorlogsgraven.org/nederlands ... qugem.html
http://www.oorlogsgraven.org/nederlands ... qugem.html
- Vincent1971
- Member
Nou wordt ook iets de grond ingestampt zeg..de heimachine hoor ik nog wel eens dreunen.Rooy schreef:Daar wordt iets uit de grond gestampt zeg
Een goed begin heeft geen einde
-
- Member
Mooi man! Blijf foto's maken zou ik zeggen. 

Leuk te zien dat m'n foto's nu ook op andere website's worden getoond. 
Deze week is men begonnen met aanbrengen van de vloer voor 2de etage.
Binnenkort zal men ook op het achterste bouwterrein de hoogte in gaan werken.
Juni 2012 moeten beide locaties bedrijfsklaar zijn. Dan kan het oude pand gesloopt worden.
Op die plaats wordt dan tot september 2013 gebouwd aan het laatste deel van het nieuwe MIRO-center.

Deze week is men begonnen met aanbrengen van de vloer voor 2de etage.
Binnenkort zal men ook op het achterste bouwterrein de hoogte in gaan werken.
Juni 2012 moeten beide locaties bedrijfsklaar zijn. Dan kan het oude pand gesloopt worden.
Op die plaats wordt dan tot september 2013 gebouwd aan het laatste deel van het nieuwe MIRO-center.
- rr1991
- Member
Nee zeker niet, maar dat maakt niet uitJeff schreef:Volgens mij wordt het niet hoger dan een standaard rijtjeswoning. Valt dat ook al onder hoogbouwrr1991 schreef:Tevens hoop ik dat je het goed vind dat ik jouw updates ook plaats op het Holland Hoogbouw Forum..?

- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Bij gebrek aanrr1991 schreef:Nee zeker niet, maar dat maakt niet uitJeff schreef:Volgens mij wordt het niet hoger dan een standaard rijtjeswoning. Valt dat ook al onder hoogbouw?

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.