Maar Martin heeft het eigenlijk geraden, want hij noemde de Haaksbergerstraat. Dus Martin kom maar met een nieuwe raadfoto.
Hij zegt u tegen mij !!!Martin schreef:Hoppa![]()
De beurt is weer aan u.
Goed gegokt Hendrik. Het pand rechts van de afdakswoningen staat er nog. Vroeger een groentehal. Het pand staat naast de plek waar lange tijd Tapijt Leeuw is gevestigd. In deze woningen hebben mijn ouders korte tijd na hun huwelijk nog gewoond en daar is ook mijn zuster in 1933 (toen nog gemeente Lonneker) geboren. De Dennenweg was toen ook nog de grens tussen de gemeenten Lonneker en Enschede. Aan de Lonnekerkant was er vroeger geen straatverlichting.Hendrik schreef:Oei.......... Enschede stond vol met deze afdakswoningen. Het enige aanknopingspunt is het pand achteraan. Gokje, Dennenweg?
Ongeveer het gedeelte tussen het pand van de de vroegere slager (tegenover afslag Ververstraat), daarnaast stond toen nog een boerderij, en het pand waar toen Supermarkt Sanders (later Tapijthal van de Leeuw). Naast de Tapijthal stond het pand van boodschappendienst Kleine Klaas. De achterkant van deze panden grenst aan het Acaciaplantsoen.enschedeinansichten schreef:In welk gedeelte was dat ?
Ik zal morgen een nieuwe raadfoto plaatsen.Arie schreef:Goed gegokt Hendrik. Het pand rechts van de afdakswoningen staat er nog. Vroeger een groentehal. Het pand staat naast de plek waar lange tijd Tapijt Leeuw is gevestigd. In deze woningen hebben mijn ouders korte tijd na hun huwelijk nog gewoond en daar is ook mijn zuster in 1933 (toen nog gemeente Lonneker) geboren. De Dennenweg was toen ook nog de grens tussen de gemeenten Lonneker en Enschede. Aan de Lonnekerkant was er vroeger geen straatverlichting.Hendrik schreef:Oei.......... Enschede stond vol met deze afdakswoningen. Het enige aanknopingspunt is het pand achteraan. Gokje, Dennenweg?
Hendrik heb je een nieuwe raadfoto?