Rtoo schreef:Moet nog voor het einde van het jaar staan (zie afbeelding)
De bouw is begonnen.
Rtoo schreef:Moet nog voor het einde van het jaar staan (zie afbeelding)
Sinds wanneer is er nu een luchthaven dan?Maar dat ligt onder de aanvliegroute van de luchthaven
Taalkundig zou ik zeggen nu net.Robert schreef:Sinds wanneer is er nu een luchthaven dan?Maar dat ligt onder de aanvliegroute van de luchthaven
? Dit gaat over boten.Vincent1971 schreef:Volgens mij ziet die Helder niet echt helder meer. Lijkt wel het referendum van de Europese grondwet. Tijd voor gemeente raadverkiezingen!
Oh sorry....was er even niet bij...was voor een andere rubriek bestemt..moet eens iets eerder naar bed...enschedeinansichten schreef:? Dit gaat over boten.Vincent1971 schreef:Volgens mij ziet die Helder niet echt helder meer. Lijkt wel het referendum van de Europese grondwet. Tijd voor gemeente raadverkiezingen!
enschedeinansichten schreef:
Wat betreft de woonboten, ik kom daar wel eens in de buurt het stinkt daar verschrikkelijk naar verbrand rubber (dat is dus die zware industrie)
daar kun je echt niet wonen (ook niet werken).
Dat het de Vredestein is weet ik natuurlijk. Ik denk dat er geen 1500 mensen in Enschede werken maar ik benieuwd hoe je daar bij komt. Wel weet ik dat er erg veel Polen e.d. werken, ook weet ik dat de Vredestein een milieuramp in het Twentekanaal heeft veroorzaakt die zijn weerga niet kent. Kenners spreken over een van de grootste milieurampen in west Europa.Rene schreef:enschedeinansichten schreef:
Wat betreft de woonboten, ik kom daar wel eens in de buurt het stinkt daar verschrikkelijk naar verbrand rubber (dat is dus die zware industrie)
daar kun je echt niet wonen (ook niet werken).
Dat is Vredestein waarde stadgenoot, of beter, sinds vorig jarig Apollo Vredestein, goed voor 1500 arbeidsplaatsen en een van de meest sociale en goed georganiseerde bedrijven in de omgeving. Aan de andere kant v.d Schiffstraat heeft Weyl dit en vorig jaar ook flink uitgebreid, dus is daar ook flink meer gaan stinken. En al die stinkers betalen toch flink mee aan ons lieflijke Enschede. 't Is maar dat je het weet.
Wat betreft de woonboten: Ik zou d'r op geen enkele plek een willen hebben aan het kanaal...
Enschede is niet zo groot als je denkt, ons kent ons.enschedeinansichten schreef: Dat het de Vredestein is weet ik natuurlijk. Ik denk dat er geen 1500 mensen in Enschede werken maar ik benieuwd hoe je daar bij komt.
Om er tijdens de bouwvak gedurende 3 weken schhoonmaakwerkzaamheden te verrichten.Wel weet ik dat er erg veel Polen e.d. werken,
Bedoel je misschien deze man die soortgelijke verhalen vertelt:?ook weet ik dat de Vredestein een milieuramp in het Twentekanaal heeft veroorzaakt die zijn weerga niet kent. Kenners spreken over een van de grootste milieurampen in west Europa.
Het kanaal is nog steeds een dood geheel en de water inname (voor drinkwater) is stopgezet voor lange tijd of eeuwig, contact met water wordt afgeraden en het eten van vis geeft grote problemen voor de gezondheid , kanker.
De meeste vissen zijn dood gegaan en er zijn vissen gevangen die gedeeltelijk verteerd waren, de beste man heeft er nog nachtmerries van.
Volgens mij voldoet dit bedrijf sinds enkele jaren dan ook het ISO 14001.Dit soort bedrijven zou men in iedergeval zeer streng moeten controleren op milieu gevaar zowel op korte als lange termijn en ook het gevaar van ongelukken tot een minimum beperken.
Je link werkt helaas niet
Er zijn inderdaad wat problemen met het waterscheidingssysteem binnen Weyl. Geheid dat daar een oplossing voor komt.Wat Weil betreft wordt er gekeken of de enorme algengroei komt door hun lozing van afval op kanaal. Organisch afval.
Op de oude plek is er al een lozing op het kanaal geweest waarbij de ingewanden in kanaal dreven maar dat was een probleem van de gemeente ?