Mark schreef:Waarom miljoenen uit geven aan vernieuwing van de N18, niemand durft te rijden op de huidige N18. Er wordt onnodig grote stukken asfalt onbenut niet gebruikt en dan er nog meer asfalt bij leggen grote onzin toch. Elke dag rij ik op de N18, elke dag een ergernis het is een 80 km weg maar wie rijd er nu 80 bijna niemand de snelheid is meer 60 of 70 km. En ik vraag mij waarom maar helaas kan ik de bestuurder die voorop rijd nooit te spreken krijgen. Of van die rijders die 200 tot 300 meter achter hun voorganger blijven rijden, misschien wilt u graag op de radio met langste lanzaamrijdende file van nederland. De rijkswaterstaat de stoplichten zo afsteld, je komt aanrijden en het is 500 meter er voor al groen, je bent het stoplicht genaderd en wordt rood, en je staat stil voor het stoplicht en springt weer op groen heerlijk doordacht milleu besparend ergernis van zovele. Mensen rij toch alstublieft 80 of ga anders naar de garage en laat uw km teller opnieuw afstellen zodat u ook 80 rijd en geen 70 of 60. Misschien een idee om de zovele flistpalen op nieuw in te stellen wie te lanzaam rijd geflitst wordt want ze staan er nu toch werkloos bij want voor hard rijders hebben ze geen nut meer.

Hé Mark welkom bij de club gefrustreerde N18 rijders

wij (mijn collega en ik) rijden vanuit Glanerbrug, tot aan Groenlo gelukkig nog door Duitsland, maar eenmaal op de Twenteroute begint het gedonder, en ondervinden wij dezelfde ergernissen die jij ook omschrijft.
Wij noemen het de locals die voor de rijdende hindernissen zorgen, wij hebben er twee typeringen voor, te weten 1.grijs en 2. tieten.
In beide gevallen is het bijna altijd Bingo...65 / 70 km/h max.
je word er knettergek van, het zijn de meest egoïstische types op deze planeet, want ze weten dondersgoed dat ze te langzaam rijden, maar het kan ze geen donder schelen.
Iedereen moet zich maar aan hen aanpassen, met als gevolg dat er honderden meters aan auto's achter hen rijden.
Vanaf Groenlo tot aan Varsseveld is het allemaal dubbele doorgetrokken streep, dus als je er langs wilt, ben je gedwongen om een verkeersovertreding te begaan.
De meest onnozele types zitten er achter het stuur, welke in mijn beleving allemaal in aanmerking komen voor een levenslang bus abonnement , en ogenblikkelijke invordering van hun rijbewijs.
Wat een achterlijke strontboeren, ik heb er geen andere bewoording voor.
En die verkeerslichten, daar heb ik ook al het nodige over geschreven…ik zeg 5 kilo semtex, en weg ermee.