B&S Park: Grolsch Veste
Re: B&S Park: Arke-Stadion
Er staat nog niet al te veel van het dak maar het begin is er. Ik heb een mooi uitzicht vanaf mijn werkplek. Alleen "jammer" dat ze nu ook aan de vak-p kant de hoogte in gaan. Dat zal mijn uitzicht wel redelijk belemmeren.
hierBerealste schreef:Ze zijn bezig met de dakopbouw!!! FOTOOOOS????? Die webcam staat verkeerd!!!!

-
- Member
Ik wordt er stil van 

Nice!
Zo te zien zetten ze de betonnen wanden met ronde gaten nu een verdiepinkje hoger neer. Zouden de smarties stoelen ook terugkomen?
Zo te zien zetten ze de betonnen wanden met ronde gaten nu een verdiepinkje hoger neer. Zouden de smarties stoelen ook terugkomen?
Nee, alles wordt rood! 

Yes!
Die gekleurde stoelen vond ik verschrikkelijk maar das mijn mening.

Die gekleurde stoelen vond ik verschrikkelijk maar das mijn mening.

Hier ook is nog een recente, uitgebreide fotoreportage te vinden-> http://www.vakd.nl/website/verbouwing%2027mei.htm
Verder nog wat luchtfoto's van El Luijo, van 3 weken geleden:

Verder nog wat luchtfoto's van El Luijo, van 3 weken geleden:
Zeer mooi weergegeven!INVISIBLE schreef:[img]http://img153.imageshack.us/img153/6852 ... l1.jpg[img]
Toch wel mooi om te zien hoe die bouw zoveel mensen bezighoudt. Er staan gewoon altijd mensen te kijken.
Of beter gezegd, Enschede had van deze bouwput wel een tijdelijke (of vaste) toeristische bezienswaardigheid kunnen maken, alhoewel dat ook gebeurd zou het ook in de toekomst makkelijk gehandhaafd kunnen blijven.
Het stadion is er indrukwekkend en groot genoeg voor, en in combinatie met de Grolsch Brouwerij (toevallig ook Grolsch Veste) zou er een leuk dagtripje van waaruit in Nederland of elders gemaakt kunnen worden. (dagjes) Mensen blijven altijd geinteresseerd in dat soort bouwwerken
.
Het stadion is er indrukwekkend en groot genoeg voor, en in combinatie met de Grolsch Brouwerij (toevallig ook Grolsch Veste) zou er een leuk dagtripje van waaruit in Nederland of elders gemaakt kunnen worden. (dagjes) Mensen blijven altijd geinteresseerd in dat soort bouwwerken

De Boys krijgen ook een nieuwe tribune. Misschien dat daar dagtripjes naar toe kunnen worden georganiseerd.
Mooi dat ze daar ook een nieuwe tribune krijgen
.
PS : Die dagtripjes van mij zijn serieus bedoeld
, en er zijn overigens al touroperators die dit soort uitstapjes maken.
Het zou makkelijk kunnen in combinatie met de Grolsch Brouwerij ...........

PS : Die dagtripjes van mij zijn serieus bedoeld

Het zou makkelijk kunnen in combinatie met de Grolsch Brouwerij ...........
Ik twijfel daar ook geen moment overINVISIBLE schreef: PS : Die dagtripjes van mij zijn serieus bedoeld,

- Tony S.
- Member
- Contacteer:
Vanavond wat plaatjes gemaakt,zal er morgen nog wat plaatsen.

Een lang wief is een ladder in huus!
Ja geweldig, wat kun je hier nog verder over zeggen 
Vooral nu het stadion nog in haar ruwbouwfase zit, is het s'avonds in combinatie met de verlichting van de daarvoor gelegen parkeerplaats (korte zijde), net alsof je ergens voor een gigantisch "buitenlands" voetbalstadion staat.
Van buiten lijkt hij veel en veel groter dan een stadion voor een pakweg 25.000 toeschouwers, dit mede omdat er maar op een deel van het stadion (de helft) een 2de Ring gebouwt gaat worden, maar daarin wel alle nieuwe supporters in ondergebracht moeten worden.
Hiervan zijn er in Nederland op dit moment geen twee van, geweldig vormgegeven stadion, met een geweldige dakconstructie.
Nu is het alleen nog afwachten wat de afwerking van het stadion uiteindelijk gaat opleveren, maar in ieder geval is het allemaal erg indrukwekkend.

Vooral nu het stadion nog in haar ruwbouwfase zit, is het s'avonds in combinatie met de verlichting van de daarvoor gelegen parkeerplaats (korte zijde), net alsof je ergens voor een gigantisch "buitenlands" voetbalstadion staat.
Van buiten lijkt hij veel en veel groter dan een stadion voor een pakweg 25.000 toeschouwers, dit mede omdat er maar op een deel van het stadion (de helft) een 2de Ring gebouwt gaat worden, maar daarin wel alle nieuwe supporters in ondergebracht moeten worden.
Hiervan zijn er in Nederland op dit moment geen twee van, geweldig vormgegeven stadion, met een geweldige dakconstructie.
Nu is het alleen nog afwachten wat de afwerking van het stadion uiteindelijk gaat opleveren, maar in ieder geval is het allemaal erg indrukwekkend.