B&S Park: Grolsch Veste
Re: B&S Park: Arke-Stadion
Ja dat de Auke Vleerstraat 4 baans gaat worden, tenminste dat is de bedoeling .....en dat er een parallelweg langs het kanaal gesitueerd gaat worden.
Maar goed deze plannen zouden zomaar weer kunnen veranderen, wie weet ?
Maar goed deze plannen zouden zomaar weer kunnen veranderen, wie weet ?
Is je het al opgevallen dat ze begonnen zijn met de gevelbekleding ?
- rr1991
- Member
En, Rood met Twentse Rossen?

Ze hebben volgens mij een muurtje gemetselt van een meter hoog en verder nog niet zoveel
Verder niet zoveel
, het hele stadion staat er al bijna
.

Vanuit de trein kun je nu mooi op de tribune uitkijken 
Wordt wel mooi groot hoor

Wordt wel mooi groot hoor

We hadden het over de gevel-bekleding, en dan reken ik die houten bedekkingsplaten niet mee want dat noem ik nog geen uiteindelijke bekleding.INVISIBLE schreef:Verder niet zoveel, het hele stadion staat er al bijna
.
Nee, ok je hebt ook wel gelijk, maar ik doelde op het aanbrengen van de stalen gevelsconstructie (+/-25-30 meter hoogte)......daar zijn ze al wel mee bezig.
Het onderste deel is inderdaad alleen nog maar voorzien van prefab wandelementen (met hout), en een klein stukje baksteen.
Het onderste deel is inderdaad alleen nog maar voorzien van prefab wandelementen (met hout), en een klein stukje baksteen.
ik heb een filmpje (fotoverslag gemaakt) van de foto's van de uitbreiding..
ik ehb ookveel foto's van dit forum gebruikt. bedankt daarvoor.
http://www.youtube.com/watch?v=Iy-45DS_Aaw
- Tony S.
- Member
- Contacteer:
Met een tele-lens gemaakt vanaf Twence in Hengelo.

Een lang wief is een ladder in huus!
@peterfc2000: Je kunt hem hier ook neer zetten:peterfc2000 schreef:ik heb een filmpje (fotoverslag gemaakt) van de foto's van de uitbreiding..
Fantastisch foto Tony
, hierop is goed te zien hoe stijl de tribunes daadwerkelijk zijn (één van de stijlste van NL), en hoe hoog het boven de rest uisteekt
.
En dan moet het dak en de scheidingswand er nog opkomen !!
Kortom een prachtstadion

En dan moet het dak en de scheidingswand er nog opkomen !!
Kortom een prachtstadion

Toch zonde dat ze tot de tweede uitbreiding geen van de oude lichtmasten laten staan. Een van de mooiste lichtmasten in NL overigens
, maar de totale hoogte van het gebouw wordt zo ook lager.

Euh, de seizoenskaarten voor volgend seizoen zijn al uitverkocht. Er staan zelfs al weer 1500 mensen op de wachtlijst voor de volgende uitbreidingNiek schreef:Maar eens zien of ze volgend jaar elke thuis wedstrijd die 24000 plaatsen vol krijgen.
Denk als dat zo is, dan ze die 2de ring er ook wel plaatsen.
Maar als er gemiddeld maar 18000 bezoekers komen waarom zou je dan die 2de ring plaatsen?

Dus (afhankelijk van de uitbezoekers en vrije verkoop) zal ook volgend seizoen elke wedstrijd uitverkocht zijn (24.000 man)
Vanmorgen nog een fotootje gemaakt van het ?????? Stadion
Want waar zijn de letters gebleven van het Arke Stadion ?
Want waar zijn de letters gebleven van het Arke Stadion ?
Als ze dr maar geen "TUI Arke Stadion" neerzetten: met dat TUI logo ervoor lijk het net of er VArke staat 

Ik ga er vanuit dat ze de letters van het Arke-stadion meenemen naar Emmen om er zo voor te zorgen dat er toch meer een thuis-voordeel ontstaat 

Arke Stadion krijgt nieuwe naam
donderdag 08 mei 2008 | 03:27 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 08 mei 2008 | 07:45
ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Het onderkomen heet al sinds de opening in 1997 Arke Stadion. De reisgigant heeft altijd gezegd dat hij plaats maakt als de Enschedese club een nieuwe naamgever vindt die bereid is nog meer geld te betalen.
De nieuwe naam wordt vrijdagmiddag onthuld tijdens de festiviteiten ter ere van het bereiken van het hoogste punt van de uitbouw van het stadion.
Het is al duidelijk! Stond vandaag in de TCT
donderdag 08 mei 2008 | 03:27 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 08 mei 2008 | 07:45
ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Het onderkomen heet al sinds de opening in 1997 Arke Stadion. De reisgigant heeft altijd gezegd dat hij plaats maakt als de Enschedese club een nieuwe naamgever vindt die bereid is nog meer geld te betalen.
De nieuwe naam wordt vrijdagmiddag onthuld tijdens de festiviteiten ter ere van het bereiken van het hoogste punt van de uitbouw van het stadion.
Het is al duidelijk! Stond vandaag in de TCT