Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Miro

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fir
Member
Member
Berichten: 495
Lid geworden op: do jul 01, 2004 9:52 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Miro

Bericht door Fir »

@invis de miro ah is misschien qua m2 xlniveau, maar qua assortiment niet dus blijft hij steken op een niveau 4 van ah.
It's Ok love
INVISIBLE

Re: Miro

Bericht door INVISIBLE »

Dat kan dan wel zo zijn (dat is een feit, aangezien de MIRO niet aangeschreven staat als XL), maar het ging me er juist om dat er nu net gedaan word alsof, en dat als er, een AH XL in Enschede gaat komen.
Deze winkel opeens gigantisch veel groter moet of kan zijn dan de AH die we op dit moment hebben, wat dus niet zo hoeft te zijn.
Nog iets los van dit XL verhaal ......
We hebben in Enschede zelfs de hoogste aantal vierkante meters supermarkt oppervlakte per 1000inwoners als ik me niet vergis en de cijfers ondertussen niet veranderd zijn..
eazy

Re: Miro

Bericht door eazy »

In Deventer is er in het nieuwe Boreelwc een Jumbo XL. Qua oppervlakte is de AH in de Miro iets groter, denk ik.

Afbeelding

Afbeelding
Dahoas

Re: Miro

Bericht door Dahoas »

zou me een sneaky actie zijn als een aantal enschedeers midden in de nacht tussen die R en die E een d plakken:P
Hans van Dijk

Re: Miro

Bericht door Hans van Dijk »

Dahoas schreef:zou me een sneaky actie zijn als een aantal enschedeers midden in de nacht tussen die R en die E een d plakken:P
U roept wij draaien.

Afbeelding

:lol:
Twekkelerveld
Member
Member
Berichten: 1710
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:02 pm
Locatie: Enschede

Re: Miro

Bericht door Twekkelerveld »

:lol: zat ik gisteren ook al aan te denken, en ik wist ook al dat dit zou gebeuren :lol: zo voorspelbaar hier :D
Hans van Dijk

Re: Miro

Bericht door Hans van Dijk »

twekkelerveld schreef::lol: zat ik gisteren ook al aan te denken, en ik wist ook al dat dit zou gebeuren :lol: zo voorspelbaar hier :D
gelukkig zijn er toch nog mensen met een beetje humor in hun donder. :D
Dahoas

Re: Miro

Bericht door Dahoas »

whahahahaha dikke lol :P
Helmerhoeker

Re: Miro

Bericht door Helmerhoeker »

PDF-Bestand van bouwatelier Döll met daarin een o.a. een maquette en wat afbeeldingen.
Ziet er zo op het eerste oog niet slecht uit ook al zijn het nog niet echt duidelijke afbeeldingen.
Het ontwerp is wel afkomstig uit 2000 dus de vraag is hoe up-to-date dit nu nog is.
Property

Re: Miro

Bericht door Property »

Mag ook wel een keer wat aan gebeuren aan het Miro complex. Zoals het nu is is echt een puinhoop.
Aan de andere kant, winkelcentrum Twekkelerveld mag van mij eerder worden opgeknapt.
INVISIBLE

Re: Miro

Bericht door INVISIBLE »

Nederlanders vinden al snel iets een puinhoop, zit waarschijnlijk in onze aard, niet de mijne overigens !!
Hans van Dijk

Re: Miro

Bericht door Hans van Dijk »

Ik vind het binnen in de Miro helemaal niet zo verkeerd hoor, best redelijk netjes.
bouwtechnisch is het wel een puinhoop, er zit zo veel achterstallig onderhoud aan,
dat is de moeite niet eens meer waard, en de gevel is natuurlijk ook uit het jaar 0
Hans van Dijk

Re: Miro

Bericht door Hans van Dijk »

Vlak naast de Miro leid de expansie drift van Huuskus tot sloop van het voormalige Roelofs pand.
Huuskus gaat hier een behoorlijk groot complex realiseren wat het aangezicht van dat gedeelte
van de Gronausestraat ook behoorlijk zal veranderen.
Goed voor de werkgelegenheid. :okay:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hans van Dijk

Re: Miro

Bericht door Hans van Dijk »

Het toekomstige pand van Huuskes aan de Gronausestraat,
welke hier eigenlijk nog geen ruchtbaarheid aan wilde geven, dus we hebben een primeur :D
Ik vind het wel wat hebben, zeker een bijzondere kleurstelling.
en ook geen onaardige bouwstijl :okay:

Afbeelding
Property

Re: Miro

Bericht door Property »

Tja ze zullen wel bang zijn voor bezwaarschriften. Best groot pand van 3 verdiepingen.
Zullen ze zoveel kantoor nodig hebben voor de (voor zover ik weet) productielijn?
Hans van Dijk

Re: Miro

Bericht door Hans van Dijk »

Gezien de locatie zal het met de bezwaar schriften wel loslopen, er zit daar weinig tot geen woningbouw welke daar direct last van kan hebben.
Het bestemmingsplan is nu ook al industrie, dus daar veranderd ook niets aan.
In 2006 is Huuskes al overgegaan tot de aankoop van het pand van drukkerij Roelofs
en in 2007 kochten ze ook het daarnaast gelegen pand aan.
De obstakels voor de bouw lijken dus te zijn genomen.
Property

Re: Miro

Bericht door Property »

Ruim vooruit gepland dus ;)
We zullen wel zien wat het wordt. Maar inderdaad goed voor de werkgelegenheid zoals eerder al werd aangegeven.
Dahoas

Re: Miro

Bericht door Dahoas »

absoluut niet lelijk.
Hans van Dijk

Re: Miro

Bericht door Hans van Dijk »

voordat de bouw gestart kan worden moet eerst dit rijtje nog tegen de grond gewerkt worden,
maar hier komt dus het nieuwe bedrijfspand van Huuskes te staan.

Afbeelding
Mctijn

Re: Miro

Bericht door Mctijn »

Wat? Jaren 30 wongen slopen voor een lelijk bedrijfspand?
Plaats reactie