Horeca enschede.
Lekker eten in Enschede
Ik woon al bijna 23 jaar in Enschede, maar weet nogsteeds niet waar je nou het lekkerst kan eten voor een beschaafd bedrag.
Zou leuk zijn als iedereen zijn/haar favoriete restaurantjes zou willen vermelden.
Ikzelf kom graag bij Pinoccio, omdat het eten daar (ook al is het niet authentiek Italiaans) gewoon goed, lekker en betaalbaar is.
Een andere aanrader is De Fusting aan de Hengelosestraat. Veel en goed eten voor een lage prijs. Nadeeltje: je moet reserveren, anders vis je achter het net
Laatste aanrader is De Titanic op GoPlanet.
Echt heel goed eten (aanrader is de mixed grill) en luxe behandeling (gratis broodjes met kruidenboter, ze pakken je jas zelfs aan
) en een zeer redelijke prijs (voor 15 euro p/p kom je al een heel eind)
Nu jullie
Zou leuk zijn als iedereen zijn/haar favoriete restaurantjes zou willen vermelden.
Ikzelf kom graag bij Pinoccio, omdat het eten daar (ook al is het niet authentiek Italiaans) gewoon goed, lekker en betaalbaar is.
Een andere aanrader is De Fusting aan de Hengelosestraat. Veel en goed eten voor een lage prijs. Nadeeltje: je moet reserveren, anders vis je achter het net

Laatste aanrader is De Titanic op GoPlanet.
Echt heel goed eten (aanrader is de mixed grill) en luxe behandeling (gratis broodjes met kruidenboter, ze pakken je jas zelfs aan

Nu jullie

Als we nou op de Digitale Oude Markt zouden zijn had ik Errik kunnen quoten, maar dat doe ik nu ook maar
forum/viewtopic.php?p=165&highlight=#165
McDonalds ENSCHEDE KALANDERSTRAAT
Adres:
Kalanderstraat 15
Postcode: 7511 HW
Plaats: ENSCHEDE
Telefoon: 053-4310066
McDonalds ENSCHEDE SCHUTTERSVELD
Adres:
Schuttersveld 1D
Postcode: 7514 AC
Telefoon: 053-4347300
Afslag: Woonboulevard Enschede

forum/viewtopic.php?p=165&highlight=#165
Maar, ok, hier mijn bijdrageErrik 26 maart 12.09 schreef:Oftopic op de digitale Oude Markt? Hahaha! In een kroeg bestaat oftopic niet.

McDonalds ENSCHEDE KALANDERSTRAAT
Adres:
Kalanderstraat 15
Postcode: 7511 HW
Telefoon: 053-4310066
McDonalds ENSCHEDE SCHUTTERSVELD
Adres:
Schuttersveld 1D
Postcode: 7514 AC
Telefoon: 053-4347300
Afslag: Woonboulevard Enschede

Fooooooood!!!!!!!!!!!!!!
Hey, wie vindt Surinaams eten lekker!!!
Jumbo op het winkelcentrum van Twekkelerveld heeft erg lekker Surinaamse kost in huis!!!!
Ook de griek >>> Rhodos aan de korte Haaksbergerstraat vind ik erg goed!!! Lekker eten, goede bediening en leuk sfeertje!!!!!
En Bambul aan de Walstraat is een goede shoarmaboer!!!!

Ook de griek >>> Rhodos aan de korte Haaksbergerstraat vind ik erg goed!!! Lekker eten, goede bediening en leuk sfeertje!!!!!
En Bambul aan de Walstraat is een goede shoarmaboer!!!!
lekkere roti aan de ring bij de konmar.
goede falafel bij efes.
lekker vegetarisch altijd anders bij grand cafe.
goedkoop en lekker bij atrium.
masada, supergoede turkse pizza op boswinkel
de chinees op boswinkel is okay, maar doet teveel gember en ui in zijn foe yong hai
Jimmys, uitgebreid, amerikaans vet en lekker, ook redelijk betaalbaar
goede falafel bij efes.
lekker vegetarisch altijd anders bij grand cafe.
goedkoop en lekker bij atrium.
masada, supergoede turkse pizza op boswinkel
de chinees op boswinkel is okay, maar doet teveel gember en ui in zijn foe yong hai
Jimmys, uitgebreid, amerikaans vet en lekker, ook redelijk betaalbaar