Enschede op suikerzakjes
Re: Enschede op suikerzakjes
Café restaurant 'De Kettingbrug' Hengelo-Enschede
- Bijlagen
-
- Café restaurant 'De Kettingbrug' Hengelo-Enschede.JPG (38.85 KiB) 13728 keer bekeken
Wilhelminaschool. Opl. Stork en Dikkers, Hengelo
- Bijlagen
-
- Wilhelminaschool. Opl. Stork en Dikkers, Hengelo.JPG (30.95 KiB) 13683 keer bekeken
'COSA' Lunchroom Hengelo
- Bijlagen
-
- 'COSA' Lunchroom Hengelo.JPG (28.14 KiB) 13684 keer bekeken
Café Uitspanning Watermolen Singraven bij Denekamp
- Bijlagen
-
- Café Uitspanning Watermolen Singraven bij Denekamp.JPG (33.14 KiB) 13729 keer bekeken
Café restaurant 'De Boomgaard' Broekheurneweg 34, Buurse
- Bijlagen
-
- Café restaurant 'De Boomgaard' Broekheurneweg 34, Buurse.JPG (30.94 KiB) 13729 keer bekeken
Dat was het. De rest is van buiten de regio.
Kan ik iemand gelukkig maken?
Kan ik iemand gelukkig maken?
Mooi gedaan Veteraan
Ik zal proberen er wat foto's bij te voegen. Hierbij de eerste van het Raedhuys Hotel aan de Raadhuisstraat 12.

Veteraan schreef:Café restaurant 'De Kettingbrug' Hengelo-Enschede
Voor een fotoafbeelding zie: http://www.enschedeinansichten.nl/colle ... ed29cc750dVeteraan schreef:H.H. Bossink Het Kegelhuis
Voor het interieur, zie: http://www.enschedeinansichten.nl/colle ... =&x=40&y=9Veteraan schreef:Café restaurant 'De Boomgaard' Broekheurneweg 34, Buurse
Veteraan schreef:De Twentse Schouwburg
Van de kantine van de Enschedese Boys op het sportpark Diekman heb ik geen foto's kunnen vinden. In 1972 verhuisde de Boys naar het terrein Diekman en werd er gespeeld op de bijvelden. Hier werd maar kort gespeeld want in 1974 – 1975 verhuisde de Boys naar sportcomplex Wesselerbrink Zuid waar het tot op heden speelt. Ik heb nog wel deze foto gevonden: J.J. van Deinselaan 30-4-1958 Pupillen van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys in het Diekmanstadion.Veteraan schreef:Heeft niks met de bouw te maken, maar wel met suikerzakjes:
'De Enschedese Boys', Sportpark Diekman
Nicolientje van Nico ter Kuile en Zn N.V. aan het Stationsplein
Hengelosestraat Garage Roeloffzen
Het is een prachtige serie geworden, Arie! 

Dank je Veteraan, er komen er nog meer. Maar ik hoop dat andere forumleden ook mee willen doen.Veteraan schreef:Het is een prachtige serie geworden, Arie!
@Arie, vanaf welke plek is dat van de Hengelosestraat? Staat dat witte gebouw er nog?
Ja, het gebouw staat er nog op de hoek Hengelosestraat en Boddenkampsingel. De gevel is wel totaal veranderd en uitgebouwd en daarin zit nu nog gedeeltelijk Garage Bleeker en nu ook tijdelijk in een ander gedeelte de woonwinkel van Maison Manon.Daniela schreef:@Arie, vanaf welke plek is dat van de Hengelosestraat? Staat dat witte gebouw er nog?
Dat mooie witte pand van Frans Roeloffzen is helemaal afgebroken om plaats te maken voor het kreng wat er nu staat. Dat oude was in Art Deco stijl. Echt schitterend.
Tip voor Maison Manon: gooi dat huidige pand tegen de vlakte en herbouw dat oude Roeloffzenpand! Wat een Eyecatchar zal dat zijn!
Tip voor Maison Manon: gooi dat huidige pand tegen de vlakte en herbouw dat oude Roeloffzenpand! Wat een Eyecatchar zal dat zijn!
Wat sas as dós was kaans.
Ik wist niet dat het geheel was afgebroken. Wel jammer.Hendrik schreef:Dat mooie witte pand van Frans Roeloffzen is helemaal afgebroken om plaats te maken voor het kreng wat er nu staat. Dat oude was in Art Deco stijl. Echt schitterend.