Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Discussie over het forum.

Voor alle borrelpraat.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
enschedeinansichten
Member
Member
Contacteer:

Discussie over het forum.

#1 Bericht door enschedeinansichten » wo jul 28, 2021 1:13 pm

Zoals enkelen wel weten ben ik een lange tijd op vakantie en daarom niet vaak op het forum om dingen te corrigeren.
Het hebben van een forum als dit met een database van 35 gig is een kostbare aangelegenheid. Ook het updaten dat ik moet laten doen kost geld. Daarvoor hebben we wel een prachtig forum met veel gegevens.
Dit forum is een aanvulling op mijn site enschedeinansichten en stadsbrandenenschede.

Toen ik het forum over nam waren er enorme en op de man / vrouw gespeelde discussies, daar heb ik zonder dat jullie konden zien een eind aan gemaakt,

We hoeven het natuurlijk niet altijd met elkaar eens te zijn vooral niet wat mooi en niet mooi is maar laten we proberen om elkaar met respect te behandelen en en elkaar duidelijk uitleggen wat we bedoelen of willen zeggen.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.

Arie
Member
Member

Re: Discussie over het forum.

#2 Bericht door Arie » wo jul 28, 2021 1:36 pm

Helemaal juist Willem en geniet samen nog even lekker van jullie vakantie.
De stadsfotograaf zonder grenzen

Vincent1971
Member
Member

Re: Discussie over het forum.

#3 Bericht door Vincent1971 » wo jul 28, 2021 3:44 pm

Ik zelf ben hier niet zo actief meer. Komt door tijdvretende hobbies zoals 3D en klussen aan, om, en in mijn huis. Lees met veel vreugde de berichten hier. Best een actief forum moet ik zeggen. In de loop van de jaren veel geleerd over Enschede kijk ook met veranderende ogen er nu tegenaan..vooral zo doorgaan, leuk.
Een goed begin heeft geen einde

Plaats reactie