Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Hoeveel inwoners heeft Enschede-Stad nu

Wijken en overige onderwerpen die met de stad te maken hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Goed om te weten dat ik niet in Zoetermeer welkom ben. Wanneer verhuis je naar Amsterdam? :D
de kloomp'maj anhoalen
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

jij bent een Amsterdammer :P je woont al zoooooooooo lang niet meer in Enschede :D
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Eens een tukker, altijd een tukker.
de kloomp'maj anhoalen
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Dat zeg je alleen om een goed excuus te hebben :P maar goed, jij je zin, morgen kom ik met mijn koffer naar je toe :D
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Now The Shit Hits The Fan :D
Afbeelding
Schot

Bericht door Schot »

Wat een enorme beauty-koffers
Wat zit daar allemaal in? gereedschap? Scheerapparaat en plamuur-mes?

Enschede heeft een gunstig lotingssysteem voor huurwoningen. Het is niet meer zo dat diegene die het langst op een wachtlijst staat een huurwoning krijgt toegewezen.
Door dit systeem komen mensen uit omliggende gemeenten (Almelo/Hengelo) voor een huurwoning naar Enschede.
Kris

Bericht door Kris »

Schot schreef:Enschede heeft een gunstig lotingssysteem voor huurwoningen. Het is niet meer zo dat diegene die het langst op een wachtlijst staat een huurwoning krijgt toegewezen.
Door dit systeem komen mensen uit omliggende gemeenten (Almelo/Hengelo) voor een huurwoning naar Enschede.
Goed, krijgen wij dan van jullie de mensen die een koopwoning willen? :beer: ;)
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Kwartet!
Schot

Bericht door Schot »

Kris schreef:
Goed, krijgen wij dan van jullie de mensen die een koopwoning willen? :beer: ;)
Als Almelo een gunstiger, mooier en voordeliger aanbod dan Enschede zou hebben...........
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Gunstiger en mooier is toch subjectief? Als ik toch in het oosten zou moeten wonen zou het mij niet uitmaken of dit in almelo of in enschede zou zijn. :oops: (niet boos worden Winus :oops: )
Kubus
Member
Member
Berichten: 252
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 5:07 pm
Locatie: Enschede

Bericht door Kubus »

Dan moet je toch maar wat vaker naar Twente "heen" gaan. En dan de beide plaatsen eens goed gaan vergelijken. :x
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
Tom

Bericht door Tom »

Kubus schreef:Dan moet je toch maar wat vaker naar Twente "heen" gaan. En dan de beide plaatsen eens goed gaan vergelijken. :x
ben ik het helemaal mee eens

een hagenees zou ook niet in zoetermeer willen wonen :P
Kris

Bericht door Kris »

Tom schreef:een hagenees zou ook niet in zoetermeer willen wonen :P
Auw.

;)
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Gek dat de helft van de Zoetermeerders uit Den Haag komt. ;)
de kloomp'maj anhoalen
Tom

Bericht door Tom »

Winus schreef:Gek dat de helft van de Zoetermeerders uit Den Haag komt. ;)
Ja dat zou best kunnen, maar een echte hagenees/hagenaar zou daar niet willen wonen denk ik. Ik heb zelf geboren en getogen familie in Adam wonen en die peinst er niet over bijv. naar Almere te verhuizen. .
ESG

Bericht door ESG »

Flauwekul natuurlijk. Wat is 'echt'?
Er wordt in Almere anders behoorlijk plat Amsterdams gepraat door velen. Het waren voorheen 'echte' Amsterdammers die dus wel allemaal zijn verhuisd naar Almere, Diemen of Purmerend.
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Tom schreef:
Winus schreef:Gek dat de helft van de Zoetermeerders uit Den Haag komt. ;)
Ja dat zou best kunnen, maar een echte hagenees/hagenaar zou daar niet willen wonen denk ik. Ik heb zelf geboren en getogen familie in Adam wonen en die peinst er niet over bijv. naar Almere te verhuizen. .
Een echte?? wanneer ben je echt? als je er geboren en getogen bent? Hmmm, dan zit heel zoetermeer toch echt vol met echte Hagenezen. :(

Volgens mij raaskal je weer wat zoals gewoonlijk.
Insider

Bericht door Insider »

Tom schreef:
Winus schreef:Gek dat de helft van de Zoetermeerders uit Den Haag komt. ;)
Ja dat zou best kunnen, maar een echte hagenees/hagenaar zou daar niet willen wonen denk ik. Ik heb zelf geboren en getogen familie in Adam wonen en die peinst er niet over bijv. naar Almere te verhuizen. .
Mooie stad, Almere! Lekker vers...

Kom op mensen, wat maakt het nou uit. Ik kom uit het Westland en geen Westlander zou erover piekeren om in Den Haag te gaan wonen.... nou ik heb het gedaan en het beviel me best. Als de kortzichtigheid plaats maakt voor het besef dat het allemaal geen reet uitmaakt waar je vandaan komt, dan kun overal lekker wonen, als het huis en omgeving waar het instaat maar bij je past. :beer:
Tom

Bericht door Tom »

Femmefatale schreef:
Tom schreef:
Winus schreef:Gek dat de helft van de Zoetermeerders uit Den Haag komt. ;)
Ja dat zou best kunnen, maar een echte hagenees/hagenaar zou daar niet willen wonen denk ik. Ik heb zelf geboren en getogen familie in Adam wonen en die peinst er niet over bijv. naar Almere te verhuizen. .
Een echte?? wanneer ben je echt? als je er geboren en getogen bent? Hmmm, dan zit heel zoetermeer toch echt vol met echte Hagenezen. :(

Volgens mij raaskal je weer wat zoals gewoonlijk.
Nou denk dat jij eerder degene bent die raaskalt hier. Jij moet op deze site 'Enschede Stad' als buitenstaander toch zonodig je mening verkondigen over "almelo of enschede maakt het uit" alsof je daarmee niet een beetje stookt, ik reageer alleen maar lieverd...

ps en ga nou niet zeggen dat het eraan ligt dat je niet uit Enschede komt, want iedereen mag uiteraard zijn zegje doen, en ik persoonlijk neem iedereen serieus (behalve jou dan :P ). Ik pleur je wel weer op negeer: :(
Laatst gewijzigd door Tom op wo aug 22, 2007 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom

Bericht door Tom »

Insider schreef: Kom op mensen, wat maakt het nou uit. Ik kom uit het Westland en geen Westlander zou erover piekeren om in Den Haag te gaan wonen.... nou ik heb het gedaan en het beviel me best. Als de kortzichtigheid plaats maakt voor het besef dat het allemaal geen reet uitmaakt waar je vandaan komt, dan kun overal lekker wonen, als het huis en omgeving waar het instaat maar bij je past. :beer:
Ik hoop dat iedereen doet waar die gelukkig van word. Maar hokjesdenken is niet ongebruikelijk op dit vlak. :)
Plaats reactie