Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

De Klanderij

Wijken en overige onderwerpen die met de stad te maken hebben.
Plaats reactie
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Er komt een dames kledingzaak voor terug .
Waarschijnlijk geen Zara, maar toch weer een kledingwinkel die ik beter in dat soort overdekte centra's thuis vind horen .
Niet dat ik geen andere winkels in zo'n centra graag zie zitten .
Maar een DA kan ook wel op een andere lokatie zitten met net zoveel klanten .
Martin

Bericht door Martin »

Pff.. Alweer de zoveelste dameszaak.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Nou ja toch even een Zara dan :) .

Afbeelding
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

INVISIBLE schreef:Er komt een dames kledingzaak voor terug .
Waarschijnlijk geen Zara, maar toch weer een kledingwinkel die ik beter in dat soort overdekte centra's thuis vind horen .
Niet dat ik geen andere winkels in zo'n centra graag zie zitten .
Maar een DA kan ook wel op een andere lokatie zitten met net zoveel klanten .
Vandaag geopend Gerry Weber Enschede in de oude DA in de Klanderij !!


Er is dus een vrouwenkledingzaak voor terug gekomen .
En het is er nu niet eentje waar ik mijn kleding ga halen :).
Al zijn er wel degelijk ketens bij zoals die in London die ik onlangs bekeken heb, waar wel goede kleding voor mannen en vrouwen gekocht kan worden, ook in Oberhausen en andere grote steden vind men deze ketens .
Deze Gerry Weber Winkel is meer gericht op de vrouwen in de middelbare leeftijd en ik heb geen mannenkleding gezien .

Hier het artikel van het bedrijf dat ik tegen kwam .



26 september 2006


Omzetgroei Gerry Weber

De omzet van Gerry Weber International AG is in de eerste negen maanden van dit jaar met elf procent gegroeid tot een bedrag van €305,8 miljoen. Vorig jaar behaalde het bedrijf in dezelfde periode een omzet van €275,3 miljoen.

Hoewel alle merken positief presteerden, was de groei voornamelijk te danken aan het eigen merk Gerry Weber. Dit merk haalde een omzetgroei van 14,7 procent , wat leidde tot een omzet van €136 miljoen. Ook de Gerry Weber sublabels deden het goed. De Gerry Weber mannenlijn ging goed van start. In zijn eerste verschijningsseizoen kon het merk zich verheugen op belangstelling van meer dan tweehonderd retailers. In de Oost-Europese steden Riga, Zagreb en Kaunus zijn Gerry Weber Men Stores geopend.

In de laatste negen maanden openden er 25 nieuwe Gerry Weberwinkels waarmee het totaal uitkomt op 127. Daaronder vallen ook de 48 eigen winkels en de 79 franchisees van het bedrijf. Later dit jaar openen er nog vestigingen in

Gerhard Weber, voorzitter van de Raad van Bestuur van Gerry Weber International AG, heeft het volste vertrouwen in de toekomst: “De tot nu toe behaalde resultaten zullen zich voortzetten in het vierde kwartaal,” voorspelt hij. Ook de verkoopcijfers van de zomercollectie van 2007 zien er volgens Weber gunstig uit. De verwachting is dat de omzet dit jaar uitkomt op 440 miljoen en volgend jaar op 500 miljoen.

http://www.gerryweber-ag.de





Leuk rijtje om tussen te staan :):) :

Cairo, Oslo, Enschede, Krakow and Dresden.


Maar verder zitten ze in nog heel wat andere steden in het land .
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Ook de nieuwe BlendofAmerica ( http://www.blendofamerica.com )winkel in de oude Halfords zaak is een grote aanwinst .
Dit ook mede omdat de winkel van een hoog niveau is en de gehele zaak voorzien is van een glazen gevel .
Er ligt zelfs nog een rode loper voor de ingang .
Het is samen met Purmerend en Alkmaar de enigste in zijn soort in Nederland .
Wereldwijd zitten ze in heel veel landen .


Het lijkt heel veel op de ketens van Jack & Jones !!
En is daardoor 1 van de grootste aanwinsten in de Langestraat na het gereed komen van het Van Heekplein :):) .
Dus de A-lokatie van Enschede begint zich weer deels te verleggen en vergroten !!

Ook de Game Shop Twente is naar een A-lokatie verhuisd, pal tegenover de uitgang van de Hofpassage in de Haverstraatpassage .
Ze zitten nu in het voormalige pand van de Foot Locker !!
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Lees ook eerst de 2 vorige berichten even door ( zijn vandezelfde dag ) .
Maar onder 1 topic word het zo'n rommeltje .

De Rabobank wil ook een Sexy Vestiging openen in de Langestraat !! :)
Sexy nog wel :) .
En het moet een extra opvallend pand worden omdat het huidige hoofdkantoor nog te weinig word aangedaan door studenten die hun weg er na toe niet kunnen vinden .
Laatst gewijzigd door INVISIBLE op do sep 28, 2006 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rr1991
Member
Member
Berichten: 911
Lid geworden op: do dec 01, 2005 2:56 pm
Locatie: Auckland, New Zealand

Bericht door rr1991 »

Jammer dat er weer een kledingzaak in is gekomen, er is veel te weinig variatie in de Klanderij :(
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Deze is wel goed voor de aantrekking ( vooral Duitsers zijn er gek op ) .
En je wilt niet weten hoe gek die vrouwen er op zijn van die doelgroep :) .
Nu nog een ZARA en het gehele bestand begint Grootstedelijke allure te krijgen :) .
creative bastard

Bericht door creative bastard »

Ik hoorde het gerucht dat ZARA onderin de oude V&D zou komen.
Weet niet wat het waarheidsgehalte hiervan is... (geen erg betrouwbare bron)
Gebruikersavatar
Q.
Member
Member
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Q. »

Onderin de oude V&D komt het CWI, het ligt tegenwoordig ook veel te ver buiten het core-winkelgebied voor zo'n winkel.
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Martin

Bericht door Martin »

Ik kom eigenlijk alleen maar in de Klanderij voor de MediaMarkt. :oops:
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Ik kom in veel van de Klanderij zaken wel eens terecht .
Of ik moet er zelf zijn, of mijn vriendin is er wel aanwezig :) .
Moet overigens zeggen dat de buitenzaken die niet overdekt zijn ook nog aardig interessant zijn .
Gebruikersavatar
Tony S.
Member
Member
Berichten: 432
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 8:23 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Tony S. »

Martin schreef:Ik kom eigenlijk alleen maar in de Klanderij voor de MediaMarkt. :oops:
Ja,ken dr nog één :lol:
Een lang wief is een ladder in huus!
EFKA

Bericht door EFKA »

Afbeelding

Zara komt al in Almelo hoor. ;)
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Mooie plaatjes :) .
Robert

Bericht door Robert »

Fraai, dit is toch ongeveer ter hoogte van de huidige winkelgalerij bij V&D (met blik op plein).
Gebruikersavatar
Errik
Member
Member
Berichten: 2355
Lid geworden op: ma mar 15, 2004 1:24 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Errik »

Ik vind de galerij niet mooi, maar de hoogte van de gebouwen ziet er goed uit. En Zara in Almelo? :?
Laatst gewijzigd door Errik op ma okt 09, 2006 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Gebruikersavatar
Q.
Member
Member
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Q. »

Wishfull thinking denk ik.
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
sushy

Bericht door sushy »

Ik vind het er erg mooi uitzien..juist die galerij vind ik heel gezellig..zal wel jammer zijn als de zara naar almelo zou gaan :down: enschede verdiend de zara!!!
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

De wethouder van Almelo zou wel weer wat gehoord hebben .
En denkt DIE moeten we hebben :) .

En als je maar met genoeg pluspunten over de balk komt voor dat bedrijf zit er een kans in dat het krijgt .
Maar Enschede heeft zeker aanspraak op zo'n winkelketen .
Het aantal winkelend publiek is daar hoog genoeg voor .



Dit gebouw dat ik bij het Roombeek gepost heb ( voorzieningscluster ) .
Is ook wel wat voor de binnenstad van Almelo .
Mooi modern en een perfecte hoogte die vergelijkbaar is met dit plaatje van hierboven .

Afbeelding


En aangezien @ EFKA je niet zo'n Retro type bent, ga ik er vanuit dat je dit meer bevalt ......modern en zeer stedelijk .
Dan het plaatje van wederom hierboven dat toch een beetje terugvalt op de oudere bouwstijlen in een modern jasje .
Plaats reactie