Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

De Klanderij

Wijken en overige onderwerpen die met de stad te maken hebben.
Plaats reactie
EFKA

Bericht door EFKA »

Dat is een schitterend project, inderdaad! :okay:

Dat van Zara was natuurlijk een geintje; de afbeelding is nog slechts een impressie van de te hergraven Molenstreng tussen Het Kolkje en de Aa.
Valt me trouwens tegen dat dit nieuw voor jullie is hoor. :ohno:
Ken de plannen van je buren: http://www.masterplanalmelo.nl ;)
Kevindahouse

Bericht door Kevindahouse »

Ik zeg ZARA in de Zuidmolen!?
Was vandaag nog in de ZARA in Oberhausen, erg leuke kleding voor een prettig prijsje :P
Martin

Bericht door Martin »

Goed nieuws voor theedrinkend Enschede,
De drogisterijketen in biologische en natuurprodukten De Tuinen vestigt zich na een aantal jaren afwezigheid opnieuw in onze mooie binnenstad. De vestiging komt in winkelcentrum De Klanderij, in het pand waar eerder de exclusieve glaswinkel Leonardo was gevestigd. Een mooie plek aan de 'buitenkant' tegenover de dagmarkt. Goed nieuws voor theedrinkers, want bij De Tuinen kun je kiezen uit maar liefst 36 verschillende soorten losse thee! De Tuinen heeft bijna 70 winkels in Nederland.
Winkelhart Enschede
Peter Luca

Bericht door Peter Luca »

De Zara wil al heel lang naar Enschede maar kan het perfecte pand nog niet vinden. Pas als er een perfect pand vrijkomt zal de Zara zich hier vestigen.
Gebruikersavatar
rr1991
Member
Member
Berichten: 911
Lid geworden op: do dec 01, 2005 2:56 pm
Locatie: Auckland, New Zealand

Bericht door rr1991 »

Hoe weet jij dat, peter, en zijn er meer Zara winkels in Nederland? Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...
The Prodigy
Member
Member
Berichten: 25
Lid geworden op: di mar 22, 2005 7:40 pm
Locatie: 074

Bericht door The Prodigy »

Zara wil persé een pand op A-lokatie in een drukke winkelstraat.
Zolang Zara dat niet kan vinden blijft Enschede Zara-loos. :D

Zara heeft hier in Nederland winkels in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Den Bosch, Breda, Arnhem en Almere.

Denk persoonlijk dat nog wel even kan duren voor dat ze hier in Enschede iets gevonden hebben.
creative bastard

Bericht door creative bastard »

Martin schreef:Goed nieuws voor theedrinkend Enschede,
De drogisterijketen in biologische en natuurprodukten De Tuinen vestigt zich na een aantal jaren afwezigheid opnieuw in onze mooie binnenstad. De vestiging komt in winkelcentrum De Klanderij, in het pand waar eerder de exclusieve glaswinkel Leonardo was gevestigd. Een mooie plek aan de 'buitenkant' tegenover de dagmarkt. Goed nieuws voor theedrinkers, want bij De Tuinen kun je kiezen uit maar liefst 36 verschillende soorten losse thee! De Tuinen heeft bijna 70 winkels in Nederland.
Winkelhart Enschede
Kwam er toevallig afgelopen week nog langs:
Afbeelding
Peter Luca

Bericht door Peter Luca »

rr1991 schreef:Hoe weet jij dat, peter, en zijn er meer Zara winkels in Nederland? Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...
" I know people that know some people "

haha nee heb ik gehoord van iemand die al bij een grote kleding winkel in de stad werkt. Die horen zulke dingen altijd razendsnel.
Gebruikersavatar
Fir
Member
Member
Berichten: 495
Lid geworden op: do jul 01, 2004 9:52 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Fir »

Zara heeft toch vast ook een minimum aan mm2 nodig, zara, kan leuk zijn zoals in amsterdam met woonafdeling en al, de herenmode opzich kon mij niet erg bekoren op dat monent. Het is de spaanse H&M zeg maar.
It's Ok love
Gebruikersavatar
Errik
Member
Member
Berichten: 2355
Lid geworden op: ma mar 15, 2004 1:24 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Errik »

Die kleertjes staan mij, met mijn Germaanse postuur, niet echt goed. Doe mij maar De Bijenkorf. :D
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
sushy

Bericht door sushy »

Van mij mag de ZARA er komen..bij de H&M ben ik wel een keer uitgekeken.
Marcel

Bericht door Marcel »

Neeee, geen Zara in Enschede! Dan krijg je een beetje het H&M effect hier! Dat iedereen weer in hetzelfde loopt enzo, :( Zara heeft namelijk te leuke dingen...
Gebruikersavatar
Fir
Member
Member
Berichten: 495
Lid geworden op: do jul 01, 2004 9:52 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Fir »

Geeft toch niks,, dan zal je als consument creatief moeten zijn :)
It's Ok love
sushy

Bericht door sushy »

Heel veel mensen (vooral vrouwen) kijken eerst of er een h&m of een zara in de stad zitten waar ze willen shoppen dat zijn gewoon winkels waar heel veel mensen op afkomen..en omdat je de h&m al bijna overal hebt zitten is een zara weer iets speciaals wat niet iedere stad heeft.
Brenda

Bericht door Brenda »

Ik ben dan wel 'n vrouw maar ben nog nooit in de Zara geweest. :oops:

Die zit hier ook niet in de omgeving trouwens. :P
Martin

Bericht door Martin »

Wat ik niet begrijp,

E-plaza sluit deuren, Gifts & Dreams opent deuren, Gifts & Dreams sluit deuren.

E-Plaza komt weer terug!

:?
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Allemaal van hetzelfde bedrijf, maar het blijft wel komisch ja :) .
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Vond dit plaatje nog van de Klanderij .

Afbeelding
bron : famegroep
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Zou het oorspronkelijk zo gebouwd worden :?
Heeft trouwens wel wat weg van een stationsgebouw zo met die klok in dat torentje.
mekanik

Bericht door mekanik »

Hoe lang hadden ze die gevel wel niet bedacht als er ook nog N-D-E-R-I-J achter had gemoeten? :?
Plaats reactie