Welkom op het forum van Enschede-Stad / Enschedeinansichten.

Amazozo Enschede A.o.A.

Foto's van Enschede en andere plaatsen.
Plaats reactie
INVISIBLE
Member
Member
Contacteer:

Amazozo Enschede A.o.A.

Bericht door INVISIBLE » ma mei 15, 2006 5:28 pm

Onder het Motto van de Architects of Air die van 24 t/m 27 April in Enschede op de Oude Markt stonden wijd ik dit topic .

Amazozo is de naam van het structuur dat hier in die week stond .

http://www.architects-of-air.com

*** PS voor diegenen die dit zeer interessant vinden, de voorstelling word nog 2 maal dit jaar in Enschede getoond .
Wel moet ik er bij zeggen, dat dan niet meer de Amazozo de structuur is die tentoongesteld word maar resp. de Ixilum van 24 t/m 28 Mei op het Roombeek.
En de Levity II van 15 t/m 23 september op wederom de Oude Markt in Enschede .
Die laatste is overigens ook de grootste en tevens de enigste plek in NL waar die komt .
Hij staat ook in Barcelona / Budapest / Hamburg .
Dit jaar showen ze 3 structuren en Enschede is de gelukkige met alle 3 de structuren .
Nijmegen, Velp en Gennep hebben dit jaar allemaal 1 maal een structuur binnen hun stadsgrenzen .

Dit schouwspel is werkelijk adembenemend en voor veel forummers hier een absolute must :) .
Dus ik kan het je aanraden !!!

Amazozo :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Om te laten zien dat er ook wel degelijk mensen aanwezig waren en dat dus fotograveren zeer moeilijk maakte, er stond zelfs een rij buiten .
Afbeelding

Afbeelding

Met flitser gezien ( flitsen kan van binnen uit niet valt het zonlicht weg, vandaar dat de foto's met sluitertijd moesten gemaakt worden en dat mensen onscherp op de foto gezet heeft ) \
Afbeelding

Van buitenaf gezien
Afbeelding

Kleuren zijn puur onstaan door licht van de zon en wat je binnen te zien krijgt is met geen pen te beschrijven .

( Dit topic is ook te vinden op het Skyscrapercity forum, vandaar de wat uitgebreide uitleg ervan ) .
Enschede

Plaats reactie