Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Binnensingelgebied > Appartementen Deurningerstr (Arke)

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tukker90
Member
Member

Re: Binnensingelgebied > Appartementen Deurningerstr (Arke)

#221 Bericht door Tukker90 » wo nov 20, 2019 11:21 pm

Twekkelerveld schreef:
di nov 19, 2019 8:28 pm
Ik vind rotonde er wel mooi passen. Het is net of het altijd zo geweest is, omdat de gebouwen er in een rondje omheen staan. Dat is nu mooi te zien op de groothoekfoto's van Tukker90.
Thx :)
(Lang leve de uitzoomfunctie op m'n Samsung Note 10+)

Ik vind het ook niet misstaan, maar denk niet dat het gaat zorgen voor een goede doorstroom van het verkeer, vooral niet bij véél fietsers vanuit alle richtingen :?

De Raiffeisenstraat wordt er wel een stuk mooier op, maar het stuk thv de belastingdienst (Brandweerstraat/ Hengelosestraat/Raiffeisenstraat) vind ik nu al rampzalig en dan moet het fietsverkeer nog komen! :o

Arie
Member
Member

#222 Bericht door Arie » vr nov 22, 2019 2:17 pm

Nog een weekje omrijden, daarna is de nieuwe Raiffeissenstraat in Enschede open
Gepubliceerd: Vrijdag 22 november 2019 10:24

Nog een weekje omrijden, daarna is de nieuwe Raiffeissenstraat in Enschede open
Automobilisten die vanaf de noordzijde door het centrum van Enschede willen, moeten nog een weekje omrijden. Maar het einde van de wegwerkzaamheden aan de Raiffeisenstraat en Deurningerstraat is na bijna een half jaar eindelijk in zicht.

De Raiffeisenstraat is opgewaardeerd en kreeg een asfaltlaag. De route langs het stadskantoor is ter hoogte van het kruispunt met de Raiffeisenstraat voor verkeer onaantrekkelijker gemaakt.

Daarnaast zijn de fietsstraten Brandweerstraat en Lasonderstraat met een vrijliggend fietspad op elkaar aangesloten. Het kruispunt Raiffeisenstraat/Deurningerstraat heeft een ware metamorfose ondergaan.

© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en 1Twente Enschede, foto: Carlo ter Ellen DTCT
bron: http://enschede.1twente.nl/nog-een-week ... em?1147807
Bijlagen
Nog een weekje omrijden, daarna is de nieuwe Raiffeissenstraat in Enschede open.jpg
De stadsfotograaf zonder grenzen

Acidor
Member
Member

#223 Bericht door Acidor » vr nov 22, 2019 4:09 pm

Dat ziet er ff anders uit zeg.
Ooh noh

Sunny
Member
Member

#224 Bericht door Sunny » zo nov 24, 2019 2:10 pm

Gisteravond komende vanuit de binnenstad over het nieuwe asfalt gefietst. Ik heb het gevoel dat er nog een toplaag op moet omdat bij het begin en eind van het nieuwe asfalt de aansluiting op het oude wegdek niet goed aansloot.

Gelijk wel een probleempje geconstateerd.
Ik fietste over het weggedeelte bestemd voor het autoverkeer ipv het nieuwe fietspad. Deze route was korter en er waren toch geen auto's aldaar.

Sunny
Member
Member

#225 Bericht door Sunny » do dec 05, 2019 10:02 am

Afbeelding

Plaats reactie