Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Miro

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Dat er een XL komt doet me weinig. Ik wil appartementen, het liefst hoog.
de kloomp'maj anhoalen
imzadi
Member
Member
Berichten: 434
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 12:24 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door imzadi »

Inderdaad. Met als absoluut minimum 10 verdiepingen. Het liefst het dubbele. Het is toch één van de belangijkste entrees tot de stad, dus die mag wel enigszins geaccentueerd worden.
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Laten we er anders een mysterieuze toren neerzetten. :yes:
de kloomp'maj anhoalen
imzadi
Member
Member
Berichten: 434
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 12:24 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door imzadi »

:lol: :lol: :D
Kubus
Member
Member
Berichten: 252
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 5:07 pm
Locatie: Enschede

Bericht door Kubus »

Winus schreef:Dat er een XL komt doet me weinig. Ik wil appartementen, het liefst hoog.
Ja, gezellig, met als extraatje ruim uitzicht op de begraafplaats. Appartementen boven een winkelcomplex worden tenslotte vaak bevolkt door de wat oudere medemens (zie ook Lindenhof) dus de hele dag uitzicht op waar je binnenkort onder de zoden verdwijnt.  :nuts:
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
Gebruikersavatar
Errik
Member
Member
Berichten: 2355
Lid geworden op: ma mar 15, 2004 1:24 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Errik »

Zal het gebouw vol joden komen dan?  ;)
Nou ja, katholieken aan de oostzijde dan.
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Gebruikersavatar
Vincent1971
Member
Member
Berichten: 1294
Lid geworden op: zo nov 07, 2004 6:38 pm
Locatie: Enschede

Bericht door Vincent1971 »

En islamieten aan de westzijde :)
Een goed begin heeft geen einde
daniel

Bericht door daniel »

jammer geen XL appie... ik doe er wekelijks mijn boodschappen, en zou het echt ontzettend jammer vinden!
En natuurlijk wil ik ook meer hooooooooooooogbouw zien!!!
Gebruikersavatar
Errik
Member
Member
Berichten: 2355
Lid geworden op: ma mar 15, 2004 1:24 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Errik »

Vincent1971 schreef:En islamieten aan de westzijde :)
Aan de westzijde staat een flatgebouw. Of is er buiten mijn weten een islamistische begraafplaats ingericht? Niet hè?
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Gebruikersavatar
Vincent1971
Member
Member
Berichten: 1294
Lid geworden op: zo nov 07, 2004 6:38 pm
Locatie: Enschede

Bericht door Vincent1971 »

Geen idee wat er zoal in de grond ligt...
Een goed begin heeft geen einde
Martin

Bericht door Martin »

Ahold stelt plannen bij
Alsnog XL- supermarkt op terrein Miro Center

ENSCHEDE - De woordvoerster van Ahold in Zaandam wil het bericht niet officieel bevestigen, maar de bedrijfsleiding van Albert Heijn in het Miro Center aan de Gronausestraat laat weten dat er volgend jaar alsnog een XL-supermarkt komt.

Na de zomervakantie van 2006 zal de huidige AH-supermarkt geruime tijd in noodwinkels naast de Praxis ondergebracht worden. Vervolgens zal de oude supermarkt gerenoveerd en uitgebreid worden. Bovendien zal het gehele Miro Center een nieuwe voorgevel krijgen.

De jongste, bijgestelde plannen volgen op eerder nieuws dit jaar van gemeentezijde dat een gecombineerd plan voor zowel woonappartementen als nieuwbouw van een XL-supermarkt van de baan is.

De afdeling voorlichting van het Ahold-concern liet korte tijd later weten onverkort aan een totale nieuwbouw vast te houden. Na de zomervakantie zou men meer duidelijkheid kunnen geven. Het personeel aan de Gronausestraat zegt die duidelijkheid nu te hebben. ‘We wachten niet langer op eventueel groen licht voor het grote plan met woonappartementen erboven en brengen de XL-formule in het bestaande pand onder’, aldus de bedrijfsleiding gisteren in een reactie tegenover deze krant op hetgeen caissières aan klanten vertelden. Wethouder J. Hassink zegt van de uitgeklede plannen op de hoogte te zijn maar blijft benieuwd naar definitieve besluitvorming door Ahold in Zaandam. ‘Wat de gemeente betreft, kunnen er geen struikelblokken in de weg liggen voor verwezenlijking van het oorspronkelijke bouwplan dat algemeen als een verfraaiïing van de oostelijke stadsentree wordt gezien. Het is om ons onbekende redenen autonoom door Ahold van tafel gehaald. Eventuele problemen die er waren, konden moeiteloos opgelost worden’, aldus wethouder Hassink.

Ahold-woordvoerster José Mes zegt dat er nog steeds geen definitief besluit genomen is, behalve dat Albert Heijn als locatie voor de plannen vast houdt aan het Miro Center. Ze vermoedt dat na de herfstvakantie een besluit valt.

Het initiatief voor een drastische opknapbeurt van de oorspronkelijke weidewinkel van Albert Heijn aan de Gronausestraat/hoek Noord Esmarkerrondweg komt van Ahold zelf. Dat maakte het nieuws bekend kort na de eerste paal voor de bouw van het aan de overkant van de straat gelegen Servicecentrum Oost, in november vijf jaar geleden.


bron: TC Tubantia
imzadi
Member
Member
Berichten: 434
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 12:24 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door imzadi »

En toch blijft het een perfecte lokatie voor een leuk torentje!
Enschedeboy

Bericht door Enschedeboy »

Mij opa en oma wonen daar best wel dichtbij.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Dan heb je voor de toekomst nog wat leuke bouwplannen om de hoek :) .
Kevindahouse

Bericht door Kevindahouse »

ik juich het toe! *juich*  :cheer:
Gebruikersavatar
rr1991
Member
Member
Berichten: 911
Lid geworden op: do dec 01, 2005 2:56 pm
Locatie: Auckland, New Zealand

Bericht door rr1991 »

Kubus schreef:
Ja, gezellig, met als extraatje ruim uitzicht op de begraafplaats. Appartementen boven een winkelcomplex worden tenslotte vaak bevolkt door de wat oudere medemens (zie ook Lindenhof) dus de hele dag uitzicht op waar je binnenkort onder de zoden verdwijnt.  Gekkenwerk
Ahem het lindehof is een speciaal voor ouderen, hierin kun je verzorging aanschaffen etc. Enne,, hoe zou jij de flat dan bouwen over de breedte?? :lol:   als je het fatsoenlijk zou bouwen zet je het over de lengte (zoals het al is) neer.
yolanda

Bericht door yolanda »

ik werk zelf bij de albertheijn miro en er is bij ons nog maar de vraag of we wel of niet xl worden dat is niet officeel en al helemaal niet zeker ook weet ik zeker dat we alleen gaan verbouwen albertheijn wil de grond niet saneren dus de buitenste muren blijven staan wel is zeker dat we gaan verbouwen en dat was toen ik het laast gelezen heb in week 35 dit jaar maar daar heb ik ook nog niks van weer gehoord dus ik weet niet of het nog wel eens door gaat
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Ik denk dat Albertus Heijn de ontwikkelingen op de Eschmarke,
en de bouw van de winkelcentra daar eerst afwacht.
Als er daar een goedkoper alternatief komt,
dan krijgt Appie het nog heel moeilijk vrees ik.
En zal er helemaal niet geïnvesteerd worden in die oude zooi daar.

Ze kunnen nooit tegen een Aldi,
of een Dirk van de Broek opboksen qua prijzen.
AH is simpelweg te duur, en de mensen houden de hand op de knip,
ze kunnen ook niet anders
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Bij de AH hier in de straat is het veel drukker dan de Dirk ernaast.
de kloomp'maj anhoalen
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Winus schreef:Bij de AH hier in de straat is het veel drukker dan de Dirk ernaast.
Nou dat zijn dan geen prijsbewuste mensen,
want het scheelt wel degelijk.

Doe maar eens een testje.

Haal maar eens een aantal willekeurige producten bij Appie Gein
en daarna de zelfde producten bij Dirk uit de Broek
en vergelijk dan je kassa bon maar eens. ;)

Tweeverdieners geven het geld nog vaak veel te makkelijk en zonder nadenken uit, :(
maar wanneer één van de twee inkomens om wat voor reden dan ook wegvalt,
word het een heel ander verhaal. :head:

Moet jij eens opletten hoe rap ze dan bij Dirkie gaan inkopen.

Ik moet het altijd al alleen verdienen,
en met het afscheid van de gulden is het er zeker niet makkelijker op geworden.
De salarissen in de Grafische sector liggen al wel een jaar of acht op hun kont,
maar de kosten van het levensonderhoud zijn in die tijd minstens verdubbeld.

F*ck the Euro...twice :-x
Plaats reactie