Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Bedrijventerreinen

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Haha wat een gek :lol: .
Zou wel handig zijn voor de vloerindeling, elke werknemer zijn eigen kantoor :D


On-topic :

We hadden het dus over de nieuwbouw van Polman ( 16.000m2 ) op de Marssteden .
En dat er nog een aardig groot kantooropp. voorkomt ( bijna 4000m2 ).
Het lijkt zelfs net een middelgroot voetbalstadion door de opbouw van het complex .
Entree middenin en voorzien van schuine rode palen, 2 kantoorblokken aan de zijkanten en de hal(len) erachter .
Opzich dus een fraai aanzicht vanaf de A-35, en het heeft nog een aardige hoogte ook .
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Ben er trouwens zelf voor het laatst 3 weken geleden langsgekomen, sindsdien alweer veel vooruitgang geboekt?
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Ben er afgelopen week zelf regelmatig langsgekomen .
En ik was redelijk onder de indruk van de snelheid dat het ontwikkeld word .
En ook de grote van het complex is aardig te noemen .
Met wat ik al eerder aangaf, dat je dit soort complexen niet vaak tegenkomt op een zichtlokatie in Enschede .
Vind zelf de voorkant van het gebouw tot nu toe aardig geslaagd, vooral de scheve rode palen geven het gebouw een aanzicht .
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Toen ik er langs kwam was er alleen nog maar een stalen constructie zichtbaar dus als er nu al een hele gevel te zien valt dan is er inderdaad al aardig veel vooruitgang geboekt.
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Afbeelding Afbeelding

Hebt er haast een vergrootglas bij nodig maar hier 2 kleine impressies van hoe dat pand er uit komt te zien.
Jammer genoeg heb ik er geen grotere afbeeldingen van kunnen vinden.
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Hier een paar afbeeldingen van de situatie zover

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Zo dat is pas een snelle fotograaf :), vanaf de A-35 levert dit pand ook een fraai zicht op .
Hier op de foto's zijn de rode palen goed te zien, en daardoor lijkt het erg op een stadion ...ook de kantoorunits zijn goed te zien aan beide kanten .

Ook dit pand is overigens nog niet zolang geleden opgeleverd aan de Auke Vleerstraat .
Wederom een bedrijfspand van Polman Vastgoed http://www.polman.nl
Afbeelding
Hier zitten o.a. http://www.wiggersmastercars.nl ( aanrader ), en Sikkens in onder gebracht !!
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Moet ik nog ff een paar maandjes extra sparen wil ik daar een auto vandaan kunnen halen :P
Kubus
Member
Member
Berichten: 252
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 5:07 pm
Locatie: Enschede

Bericht door Kubus »

Als je dat in een paar maanden redt dan zit het met het maandelijkse inkomen wel snor. :D
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Josink Es

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Robert

Bericht door Robert »

Hans, wat spook jij uit op de Josink-Es? Of euh, wordt dat 't Enschede-Stad clubhuis? :roll:
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Sinds wanneer heet ik Hans, je moet me niet gaan verwarren met m'n oom :lol:
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Ben zelf trouwens wel benieuwd wat voor iets ze gaan bouwen bij die laatste 2 foto's die ik geschoten heb.
Aardig groot bedrijfspand moet dat gaan worden dan.
Het besloeg het gehele lichtgekleurde gedeelte wat te zien is hier linksboven in deze afbeelding.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&t=h&om=1 ... 3,0.007231
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Afbeelding

Hier nog een impressie gezien vanaf de Westerval van de panden waarvan je ook het bouwbord ziet en waarvan er één op foto's 7 en 8 in aanbouw is.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Erg leuk dat je hier een keer foto's van bent wezen maken :), een bedrijventerrein in opkomst .
Kom er zelf geregeld langs, en er is nu goed te zien dat er wat ontwikkeld gaat worden .
Er word al maanden hard gewerkt aan de Infrastructuur in dat gebied, met onder andere fraaie lantarenpalen en nieuwe asfaltwegen als resultaat.
Aan grondwerkzaamheden is er ook al veel gedaan, zoals de riolering bijvoorbeeld.
En zijn er vanaf de Westerval en Usselerrondweg goede afslagen aangelegd voor het verkeer .
Verder is de Josink-Es mede door zijn nauwkeurige toelating kwa ontwerp ( architectuur ), nu niet meteen een troosteloos bedrijventerrein .
Verder word de stad Enschede toch al niet overspoelt met Bedrijventerreinen, dus opzich geen verkeerde ontwikkeling .

Helmerhoeker schreef:Ben zelf trouwens wel benieuwd wat voor iets ze gaan bouwen bij die laatste 2 foto's die ik geschoten heb.
Aardig groot bedrijfspand moet dat gaan worden dan.
Het besloeg het gehele lichtgekleurde gedeelte wat te zien is hier linksboven in deze afbeelding.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&t=h&om=1 ... 3,0.007231

Het nieuwe VHP ? :P
Nee maar zonder gekheid dat is wel een heel erg groot gebied met damwanden .
Misschien is het een project voor de waterhuishouding in dat gebied ?
Anders zou ik het niet weten .......aangezien het erg groot is .
Dit omdat het een lager deel van Enschede is, dat ook nog weleens een buffer is voor lange tijd van regenval in de stad .
Misschien word dit zo'n extra basin .

Snuverink Twepa en dergelijke kan het ook niet zijn ......misschien Kifra alleen lijkt me dat ook sterk ?
En ja verder kan het natuurlijk van alles zijn ...................
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Maastoren-achtige taferelen hier in Enschede :p
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Robert schreef:Hans, wat spook jij uit op de Josink-Es? Of euh, wordt dat 't Enschede-Stad clubhuis? :roll:
ik had het eigenlijk stil willen houden :P
Afbeelding
Insider

Bericht door Insider »

Helmerhoeker schreef:Afbeelding
:( als je niet kan photoshoppen, plak er dan geen auto's op.... jammer :(
Kubus
Member
Member
Berichten: 252
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 5:07 pm
Locatie: Enschede

Bericht door Kubus »

INVISIBLE schreef:misschien Kifra alleen lijkt me dat ook sterk ?
Volgens mijn informatie gaan de bouwplannen van Kifra op de Josink-es helemaal niet meer door.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

@ Insider

Ik vind die auto's toch aardig mooi getekend moet ik zeggen :P ......;) .
Laatst gewijzigd door INVISIBLE op di mar 06, 2007 12:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie