Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Binnensingelgebied: Coberco-Terrein

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Enschede kloot inderdaad soms met zijn parkeervoorzieningen dat is waar .


@ Winus

Er is zelfs bewezen dat mensen die onbetaald kunnen parkeren maar er maar 3 uur kunnen staan wel hun auto verplaatsen als er een mogelijkheid voor is .
Dus ook dat is niet de perfecte oplossing .
En 3 uur is nog aardig veel vind ik zelf dan .
Je zou gewoon een parkeerzone kunnen aanleggen met een groene of blauwe streep waar alleen vergunningshouders mogen staan .
Dat zou 1 van de oplossingen zijn .
En een terrein waar gasten en of kortparkeerders hun auto kunnen stallen !!
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

INVISIBLE schreef:@ Winus

Er is zelfs bewezen dat mensen die onbetaald kunnen parkeren maar er maar 3 uur kunnen staan wel hun auto verplaatsen als er een mogelijkheid voor is .
Dan biedt de krijtstreepmethode uitkomst. Door een klein streepje op de band te zetten kan je zien of een auto verplaatst is of niet en dus alsnog een bekeuring geven.
de kloomp'maj anhoalen
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Ik ben toch benieuwd wat voor onderzoeken Invisible bedoeld. Je kunt bij de gemeente Zoetermeer een mooi rapport opvragen met onderzoeksresultaten waarin bovenstaande onderzocht en geevalueerd is en de uitkommsten zijn verrassend positief, zowel vanuit het bedrijfsleven, de gemeente en de omwonenden :)
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Dat is zo in Zoetermeer misschien ;).
Maar dat onderzoek ik gedaan door de KLPD .
En is met videomateriaal zelfs bewezen !!
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Er zijn altijd mensen die de mogelijkheden zullen benutten, maar ik weet niet of jij nog weet hoe het is om een baan te hebben? Dan heb je echt geen zin/tijd/ruimte om iedere 3 uur je auto te verplaatsen.

Ik kan trouwens op internet niets vinden over dat soort onderzoeken uitgevoerd door de KLPD :?
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Doei . :)
Robert

Bericht door Robert »

@Invis, pm me morgen maar even, zie 'k 't morgenavond wel. Ben eigelijk ook wel benieuwd, parkeren/parkeerschijven/parkeertarieven interesseert mij ook zeer.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Omdat je zo slecht in zoeken was, terwijl ik bijna alle hints gaf om het te kunnen vinden .
Zou ik je een keer tegemoet komen :) .
En je conclusie's die je vooraf trekt eens een keer aan de kant kunt zetten .
Want je zit er nogal eens naast !!!


-Met regelmaat hebben we aandacht besteed aan het uitdragen van integriteit in het KLPD. Desondanks maakt het parkeergedrag van medewerkers in Zoetermeer pijnlijk duidelijk dat de gewenste mate van integer gedrag nog niet tot in alle haarvaten van het korps is doorgedrongen. Ik heb kennis genomen van de brief die naar aanleiding hiervan door de dienstleiding aan de medewerkers in Zoetermeer is geschreven. De daadkrachtig ingezette lijn steun ik van harte. Ik classificeer dit gedrag als onacceptabel en ontoelaatbaar.

Dus kort gezegd :

De KLPD maakt zich zelf schuldig aan parkeermisdrijf .
En jij wilt mij nog even gaan vertellen dat ze dat alleen doen als ze niet weten wat werken is .
Denk dat je die vraag beter in je eigen stad kunt vragen, en of ze wel in Zoetermeer weten wat werken is als ze hier tijd voor over hebben ? :)
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Nog steeds is het me niet duidelijk wat bovenstaande met de parkeerzone iin Zoetermeer te maken heeft. Daar zit helemaal geen KLPD in, ook geen AIVD, maar daar zaten gewoon een stelletje ambtenaren van OCW. Als je nu de link geeft dan kan ik nalezen of dit wel dezelfde buurt is (wat me niet zo lijkt als ik het lees)

Het onderzoek lijkt te gaan over integriteit van de medewerkers van het KLPD en niet op een onderzoek naar het parkeerbeleid in de parkeerzonewijk???

De discussie die jij wilt voeren is een andere dan waar het over ging. Het ging om parkeerproblematiek in de woonomgeving in de buurt van een bedrijf en het beleid hieromtrent.
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

INVISIBLE schreef: De KLPD maakt zich zelf schuldig aan parkeermisdrijf .
En jij wilt mij nog even gaan vertellen dat ze dat alleen doen als ze niet weten wat werken is .
Ik vraag me af waar ik dat gezegd heb.. Volgens mij heb ik niet eens iets gezegd wat er op lijkt :? Ik heb gezegd dat onderzoek naar parkeerbeleid in de buurt van het OCW heeft aangetoond dat een parkeerzone van 3 uur wel degelijk helpt om de druk in de buurt te verminderen. Dit soort onderzoeken worden overigens niet uitgevoerd door het KLPD zoals jij vermeldde, deze partij is er niet eens bij betrokken. Het onderzoek wordt uitgevoerd door een extern onafhankelijk bedrijf en is gehouden onder de medewerkers van OCW, de gemeente (aangezien zij verantwoordelijk zijn voor het parkeerbeleid binnen de stadsgrenzen komen de klachten en suggesties bij hen terecht) en de bewoners uit de wijk. Na wat aanloopproblemen en een verscherpt toezicht is het onderzoek naar dit beleid positief afgesloten.

Het KLPD is zelfs niet verantwoordelijk voor naleving van het parkeerbeleid, daar is parkeerbeheer voor. Deze wordt niet aangestuurd door het KLPD, maar door de gemeente.
Laatst gewijzigd door Femmefatale op di aug 22, 2006 1:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Errik
Member
Member
Berichten: 2355
Lid geworden op: ma mar 15, 2004 1:24 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Errik »

God, wat kunnen jullie twee zeuren zeg. :ohno:
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Errik, ik vind dit geen zeuren. Ik ben gewoon geinteresseerd in het parkeerbeleid (je weet hoe belangrijk ik parkeren nu eenmaal vind). Ik kan alleen niets terug vinden over de onderzoeken waar Invisible over spreekt en uit die paar zinnen kan ik ook nog niets opmaken. Daarom vraag ik verduidelijking.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Ach je bent een zeikert eerste klas .
Sorry dat ik het zeg :( .
Je zit op een ander forum me ook al steeds te voorzien van negatieve opmerkingen en dan zeg je hier ...........dat je dat niet kunt scheiden ??
Nou je denkt dus als je 2 namen aanneemt dat je zomaar op een ander forum weer als normaal gezien word .
Gedraag je eerst meer weer eens normaal en dan zou ik normaal terug doen .

Ik heb je het nieuws gegeven, dit is zelfs een aandachtspunt geweest in de kamer en jij wilt nu nog ontkennen dat het niet zo is
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Nee ik ontken niet dat het waar is wat jij zegt, ik vraag me alleen af of het wel het door mij bedoelde onderwerp van onderzoek is. BIk vermoed namelijk dat het een onderzoek naar iets anders is geweest (namelijk de integriteit van het KLPD en niet het parkeerbeleid) Bovendien Invisible zou ik het fijn vinden dat je je persoonlijke hetze tegen mij los zou laten en me normaal zou antwoorden op mijn vragen.

Je zou me erg helpen als je me de link geeft.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Femmefatale schreef:Er zijn altijd mensen die de mogelijkheden zullen benutten, maar ik weet niet of jij nog weet hoe het is om een baan te hebben? Dan heb je echt geen zin/tijd/ruimte om iedere 3 uur je auto te verplaatsen.

Ik kan trouwens op internet niets vinden over dat soort onderzoeken uitgevoerd door de KLPD :?

En hier zei je dat je niet weet wat het is om te werken ?


Je hebt een kort geheugen en bent zeer laagdunkend bezig hier .
Dus bij deze zet je gesprekken maar met jezelf voort .
Want ik snap niet welke aandacht je te kort komt !!

Doei .
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

he? Volgens mij heb je dat anders opgevat als dat ik bedoeld heb. Ik heb dit ook nader uitgelegd in het door Robert afgesplitste topic. Ik bedoel dus dat mensen die werken er geen tijd, zin, erg en ruimte voor hebben om op tijd bij hun auto te zijn en deze te verplaatsen. Dat je het 'vergeet' omdat je aan het werk bent.

Ik zal trouwens eens zoeken naar de brief die volgens jou stuk verstuurd is, ik kan me daar als inwoner van zoetermeer niets van herinneren, maar de gemeente zou dat wel moeten weten.
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

oh :) het probleem heeft zich opgelost. Ik krijg de onderzoeksresultaten van het betreffende onderzoek digitaal aangeleverd van de gemeente.
Robert

Bericht door Robert »

Moet ik nu weer gaan knippen? Gezellig hier. :ohno:
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Robert, ik ben beleefd, correct en voor mijn doen uiterst vriendelijk geweest. Ik heb het gesprek geprobeerd zo zuiver mogelijk te houden, zonder mijn persoonlijke mening over de ander. Je mag erin knippen wat je wilt, maar ik wil wel dat mijn laatste post blijft staan. Zodra ik de onderzoeksresulaten toegestuurd heb gekregen zal ik het hier neerzetten.
Berealste

Bericht door Berealste »

Hallo is er nu een opmerking van mij gewist hier??? Of mag je hier geen kritiek uiten op de FEMME? KITTENFIGHT!!!!!!!!! :lol:
Plaats reactie