Dat moet je zeker doen maar het aantal M2, en de units die leegstaan spreken voor zich. Volgens mij ben je daar al een tijdje niet geweest.Twekkelerveld schreef: ↑do jan 16, 2020 7:17 pmSorry hoor, maar de meeste ruimtes zijn gevuld op Zuid. Ik denk dat de leegstaande ruimtes op een hand te tellen zijn,maar ik ga ze tellen binnenkort.![]()
Stroinkslanden
Re: Stroinkslanden
Wat sas as dós was kaans.
-
- Member
Ik kom er regelmatig voor mijn werk, maar dan valt mij vooral op hoe druk het er altijd is.
- MarcBrugge
- Member
Even een kleine update van winkelcentrum het stroink, dit is een foto die ik vorige week maakte. De laatste keer dat ik er langs liep was de inrichting van de nieuwe Aldi al bijna helemaal klaar! Al met al wordt het een prachtig winkelcentrum. Wat mij opviel is dat vooral de vloer ook erg mooi (en duur) is, waar bij bijvoorbeeld winkelcentrum Zuid nog steeds de zelfde lelijke vloer is gebruikt.

Ik had wel kritiek op de noodzaak van de winkelcentra in zuid. Maar het moet gezegd worden : het nieuwe winkelcentrum Stroink wordt prachtig. Ik zeg met opzet nieuw en niet vernieuwd, dat is het wel, maar je ziet het niet. En welk winkelcentrum heeft nou een rieten dak!
Wat sas as dós was kaans.
Ik kwam er laatst langsrijden en het ziet er oprecht schitterend uit!