Welkom op het forum van Enschede-Stad / Enschedeinansichten.

Is een Noorderval nou zo echt nodig?

Wegen, spoorwegen, kanalen etc.
Plaats reactie
Anbu2k11
Member
Member

Is een Noorderval nou zo echt nodig?

Bericht door Anbu2k11 » wo dec 21, 2011 10:29 pm

Ik vraag me af he,
is een Noorderval nou echt nodig?
Als ik zo bekijk vindt ik het niet nodig, echt heel druk is het niet op de singel(s) op Auke Vleer straat is het in de spits veel drukker. De verkeer wordt dat naar Oldenzaal moet neemt A Deurningenstraat en de B Oldenzaalsestraat dus het drukte wordt al door tweeën gedeeld. Daarnaast heb je via Weerseloseweg en de Oldenzaalsestraat prima verbinding naar de A1. En buiten dat als de Noorderval er komt dan wordt de zeldzame mooi stuk natuur vernietigd. Ik dacht dat de Gemeente Enschede wel om natuur gaf. Ik zie heel vaak dat er nieuwe bomen langs de wegen worden geplant . Ik heb liever dat ze die hele A15/A18 doortrekken naar Enschede. Heb je tenminste een goed en snel verbinding naar R'dam en naar het zuiden. En als ze ook die A35 doortrekken naar Zwolle wordt het helemaal mooi. Zal ook mooi zijn als die Vliegveld Twente werd gebruikt zodat wij vanuit Enschede naar ons vakantie bestemming kunnen gaan. Wat vinden jullie?

Wauwthur
Member
Member

Re: Is een Noorderval nou zo echt nodig?

Bericht door Wauwthur » do dec 22, 2011 11:44 am

Ik denk dat je dit stukje beter nog eens kan lezen en er een prettig lezend iets van kan maken

frank n
Member
Member

Bericht door frank n » do dec 22, 2011 2:13 pm

Er zijn ook mensen die schrijven zoals ze praten?
Aj de oongen in ,n tuk hebt zee-j neet völ

rr1991
Member
Member

Bericht door rr1991 » do dec 22, 2011 5:28 pm

Oneens, als ex-inwoner van lonneker heb ik altijd die teringdrukte op de oldenzaalsestraat meegemaakt. In de ochtendspits moet je soms 5 minuten wachten om de straat op te kunnen draaien en dan nog neem je een aardig risico. Het is niet voor niks de drukste (!) provinciale weg van Overijssel. De noodzaak van een noorderval is mij wel duidelijk, alleen zal daar ook een betere noordelijke ringweg aan toegevoegd moeten worden (de noord-oost - noord-west verbinding is zwaar ruk). Juist als het vliegveld goed uit de verf komt lijkt mij een Noorderval een grote verbetering voor mensen die uit het zuid-oosten en oosten (Duitsland) Enschede binnenkomen.

Anbu2k11
Member
Member

Bericht door Anbu2k11 » do dec 22, 2011 6:37 pm

rr1991 schreef:Oneens, als ex-inwoner van lonneker heb ik altijd die teringdrukte op de oldenzaalsestraat meegemaakt. In de ochtendspits moet je soms 5 minuten wachten om de straat op te kunnen draaien en dan nog neem je een aardig risico. Het is niet voor niks de drukste (!) provinciale weg van Overijssel. De noodzaak van een noorderval is mij wel duidelijk, alleen zal daar ook een betere noordelijke ringweg aan toegevoegd moeten worden (de noord-oost - noord-west verbinding is zwaar ruk). Juist als het vliegveld goed uit de verf komt lijkt mij een Noorderval een grote verbetering voor mensen die uit het zuid-oosten en oosten (Duitsland) Enschede binnenkomen.
als Enschedeër ga ik ervan uit dat je ook de sluiproutes kent ,toch? Kan je die sluiproutes niet gebruiken dan?
Als er 3 hoofdwegen zijn die naar Oldenzaal gaat, dan zal het in het theorie de drukte worden verdeeld over 3 wegen. A35>A1 , Deurningenstraat en Oldenzaalsestraat. Ochtendspits en avondspits is altijd een drama. Kan me goed voorstellen dat je je goed eraan kunt ergeren. Als ze wat aan die vliegveld doen dan mag van mij wel die Noorderval komen en liefst een 2x2 baans weg waar je 100 km/u of 120 km/u mag rijden. Maar heb ik wel een voorwaarde! Blijf van het natuur af!

rr1991
Member
Member

Bericht door rr1991 » do dec 22, 2011 11:44 pm

Anbu2k11 schreef:als Enschedeër ga ik ervan uit dat je ook de sluiproutes kent ,toch? Kan je die sluiproutes niet gebruiken dan?
Als er 3 hoofdwegen zijn die naar Oldenzaal gaat, dan zal het in het theorie de drukte worden verdeeld over 3 wegen. A35>A1 , Deurningenstraat en Oldenzaalsestraat. Ochtendspits en avondspits is altijd een drama. Kan me goed voorstellen dat je je goed eraan kunt ergeren. Als ze wat aan die vliegveld doen dan mag van mij wel die Noorderval komen en liefst een 2x2 baans weg waar je 100 km/u of 120 km/u mag rijden. Maar heb ik wel een voorwaarde! Blijf van het natuur af!
De horstlindelaan is echt geen pretje. Er is maar 1 hoofdweg naar oldenzaal, dat is de Oldenzaalsestraat. De weerseloseweg is een omweg van een jewelste als je de A1 van of naar Duitsland pakt. En voordat je de A35 vanuit Enschede-noord hebt bereikt ben je een flinke trage tocht over de singel rijker.

sajjad123
Member
Member

Bericht door sajjad123 » vr dec 05, 2014 11:12 am

Een bezoekerskaart voor het woonadres kan een optie zijn .Aanvragen bij het satdskantoor
aliiiii

Plaats reactie