Welkom op het forum van Enschede-Stad / Enschedeinansichten.

Livingstone straat 1 zijde afgesloten zonder bericht

Wegen, spoorwegen, kanalen etc.
Plaats reactie
Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » wo mei 31, 2006 9:07 am

Ik heb zelf ervaring met hulpverlening en het hebben van paaltjes (voordat je weer je neef als stalpaard uit de kast trekt), misschien is het een gebrek van de gemeente, maar bij ons is dat prima geregeld, in principe zorgt de eerste hulpverlener ter plaatse voor een vrije doorgang, zo zijn de regels. als je neef geen vrije doorgang kan krijgen is er iets mis met je neef of met de communicatie, niet met de paaltjes. Het is zelfs zo dat de hulpverlening vaker wordt belemmerd door -al dan niet vaststaand- verkeer dan door zo'n paaltje.

Dat ik zo fel reageer heeft alles te maken met het gedoe omtrent de paaltjes en nu weer het gezeik over het feit dat iemand zijn werk moet doen en die nu eenmaal de ruimte nodig heeft om dit te kunnen doen. Bijkomend vind ik het echt grote onzin dat iemand dan als argument aandraagt dat het regent, dat ie spullen heeft voor de vriezer en dat zijn kind nat wordt. Dat zijn echt kul-redenen, maar blijkbaar is klagen bij die persoon volkssport nummer 1.

Misschien is het een idee om je niet overal aan te storen, maar flexibel om te gaan met de situatie, al denk ik dat dit iets te veel gevraagd is. Soms maken mensen problemen die er niet zijn of willen mensen graag overal problemen van maken.
... en ik schud de hand waar hij straks mee slaat...

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » wo mei 31, 2006 11:53 am

.
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » wo mei 31, 2006 1:04 pm

ik denk ook dat er in deze geen gelijk bestaat. We verschillen van mening en daar hebben we beiden recht op.

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » wo mei 31, 2006 4:40 pm

@Mierenneukster femmefatale:
Krijg ook een sik van jou gezeik. Crisis wat een gezeur. Gelijk dingen roepen en niet begrijpen waar het om gaat. Als ik van huis naar een afspraak (belangrijk of niet belangrijk) had gemoeten had ik dat dus ook niet kunnen doen. Als je de gehele topic had gelezen had je nu ook niet zo te hoeven zeiken. Je vergeet je dat er nooit een paaltje heeft gestaan. Door een *^$(*&% van de gemeente staat dat ding er nu en hebben we er last van. Voor de mensen hier in de straat/wijk (waar de mensen wonen die het WEL aan gaat) is het een lastig verhaal.
Ik denk dat je totaal geen inlevings-vermogen hebt. Val met dat gebrek dan geen andere mensen lastig SVP! :head:
Weg met de paaltjes! :)

Errik
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Errik » wo mei 31, 2006 6:18 pm

Geen ruzie maken, hè mensen! :nono:
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » wo mei 31, 2006 6:57 pm

@ Himmel: lezen is en blijft moeilijk, daar ben jij zelf het grootste voorbeeld van. Ik heb namelijk ook gezegd dat het een stuk vervelender is om er niet UIT te kunnen dan er niet IN. Echter dat was niet aan de orde in jouw stukje, daar ging het erover dat je er niet IN kon. Dat jij nu zo overdreven reageert op mijn stuk zegt meer over jou dan over mijn stuk in het algemeen.

Echter ook zonder het paaltje was de kans aanwezig dat je je eigen oprit niet uit of in had gekund, aangezien die wagen er makkelijk voor kan staan om de boel te blokkeren.

Bovendien heb ik het gehele (onzin)topic gelezen (wat een gejank om een paaltje), maar omdat ik er niet woon kan ik er wel objectief tegenaan kijken. Dat heeft niets te maken met gebrek aan inlevingsvermogen, maar wel met het vermogen om hoofdzaken en bijzaken te onderscheiden.

Het lijkt me dat mensen die zich aan ieder futiliteitje ergeren het zichzelf knap lastig maken in het leven. Geniet van het leven, neem de mindere zaken voor lief en heb het vermogen om je aan te passen aan de nieuwe situatie.

o ja.... ik vraag me af of jij wel enig idee hebt waar het over gaat. Je zegt zelf dat ik niet weet waar het om gaat. Mijn reactie is puur een reactie op jouw stukje en niet direct geroepen, maar wel degelijk vanuit mijn eigen beleving en kijk op dingen geschreven. Wie ben jij om te bepalen of ik gelijk dingen heb geroepen en wie zegt bovendien dat ik niet weet waarover het gaat. Als je echt had kunnen lezen heb ik ook gezegd dat het vervelend is, dat het lastig is, maar dat het geen ramp is om met je kind door de regen te lopen met je diepvriesspullen (iets wat je zelf aanhaalde en dus blijkbaar erg belangrijk vond).

Bovendien heb ik nog steeds geen echt concrete cijfers gezien van mensen die het net zo vervelend vinden als jij dat het paaltje er staat. Voorlopig is dit voor mij gebaseerd op lucht. Als het echt zo vervelend was was dat paaltje allang verdwenen (op niet legale wijze), want zo werkt het.

En als laatste kan ik je meegeven dat je maar beter niet meer kan denken aangezien je poging in je enerlaatste zin de plank wel erg mis sloeg.
Laatst gewijzigd door Femmefatale op wo mei 31, 2006 7:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Waeske
Member
Member

Bericht door Waeske » wo mei 31, 2006 7:01 pm

Shit man. Een hele straat afgesloten omdat kinderen willen spelen. Mopperdermopper.
Waeske has left the building.

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » wo mei 31, 2006 7:06 pm

@ Errik: ik maak geen ruzie, ik geef mijn mening en ga niet flexibel om met de mening van de ander (dat is volgens sommigen namelijk hetzelfde als je erbij neerleggen).

@ waeske: ja spelende kinderen moeten verboden worden. (om eerlijk te zijn vind ik dat kinderen sowieso verboden moeten worden)

Robert
Member
Member

Bericht door Robert » wo mei 31, 2006 7:13 pm

Alsof er overigens elke dag een kraan in de straat staat.

Er zijn overigens talloze woonerven of straten die slechts vanaf 1 zijde te bereiken zijn. Die mensen die daar wonen weten ook niet anders/beter.
Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » wo mei 31, 2006 9:36 pm

Ja.. trek alles maar in het belachelijke.. :okay:

Stad-Enschede is meer een afzeikforum?
Laatst gewijzigd door Himmel op wo mei 31, 2006 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » wo mei 31, 2006 9:38 pm

Femmefatale schreef: ..(om eerlijk te zijn vind ik dat kinderen sowieso verboden moeten worden)
Dat zegt mij al genoeg :okay:

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » wo mei 31, 2006 9:40 pm

voordeel van kinderen verbieden is dat je niet hoeft te 'janken' op een forum dat je met diepvriesspullen en je kind door de regen moet omdat er mensen hard aan het werk zijn en je je auto niet voor de deur kan parkeren. 8)

Bata4
Member
Member

Bericht door Bata4 » wo mei 31, 2006 9:55 pm

Nou zeg hou eens op.
Het zal het grootste deel van de inwoners van de stad een rotzorg zijn of dat paaltje er wel of niet staat. Je punt is duidelijk en de meeste mensen zullen het gevoel dat verschillende bewoners van de Voskamp hebben best wel een beetje herkennen als er in hun buurt ook zoiets gebeurde.
Begin nu niet iemand die je verdriet niet deelt in een hoek te duwen en af te katten.
Femme heeft het volgens mij heel netjes gebracht, toon ook een beetje respect. Je hoeft niet te reageren.
In plaats van iedereen af te zeiken zou je hier kunnen vertellen wat je de laatste tijd gedaan hebt om je probleem op te lossen.

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » wo mei 31, 2006 11:33 pm

Als jullie over het onderwerp niks zinnigs hebben te zeggen reageer dan niet in deze topic of open een andere topic... crisis wat een gezeur/gezeik. Krijg er bijna verstopping van :toilet:

@bata.. respect?.. laat me niet lachen zeg. Ze toont toch ook geen respect?

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » wo mei 31, 2006 11:40 pm

Femmefatale schreef:Tja, wat is onacceptabel? Die mensen in die kraan moeten ook gewoon hun werk doen, simpel zat. Denk je dat die daar voor hun lol de straat afsluiten? Bovendien is het toch niet zo erg om door de regen een klein stukje te lopen? Je dieprvriesprodukten zullen met dit geweldige weer ook niet in een paar minuten ontdooien en kinderen kunnen best tegen de regen.

Ik kan me wel voorstellen dat het niet echt leuk is, dat je niet staat te springen als je dit aantreft, maar zo erg is het nu ook weer niet.

Er niet uit kunnen komen vind ik een stuk vervelender dan er niet in kunnen komen, dan parkeer je gewoon ergens anders. Maar er niet uit kunnen komen is lastiger.... dan kun je geen kant op.
misschien kun je me vertelen wat er respectloos is aan mijn eerste reactie op je stuk?

Bovendien vind ik het een groot teken van zwakte om posts van andere mensen af te doen als onzin en gezeik omdat ze het niet met je eens zijn, maar er een geheel eigen mening op nahouden. Misschien kun je eens kritisch kijken naar de persoon die dit topic geopend heeft en de reden ervan... over onzin en gezeik gesproken. :ohno: Sinds wanneer bepaal jij trouwens of een post zinnig is of niet? ik weet het antwoord al: dat bepaal jij gelukkig niet.

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » wo mei 31, 2006 11:57 pm

Zo bepaal jij dus ook niet of mijn onderwerp zinnig is of niet :D

On-topic please :p

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » do jun 01, 2006 12:07 am

Ik was on-topic, aangezien ik nog steeds geen antwoord heb waarom mijn post respectloos was :) vraag ik het bij deze nogmaals.

Robert
Member
Member

Bericht door Robert » do jun 01, 2006 7:50 am

Himmel schreef:Ja.. trek alles maar in het belachelijke.. :okay:

Stad-Enschede is meer een afzeikforum?
En als dit op mijn post slaat voel ik mij ook aangesproken. Het lijkt mij dat ik slechts twee feiten heb gegeven, zonder een verder waardeoordeel.
Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » do jun 01, 2006 7:52 am

,
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » do jun 01, 2006 8:33 am

Waarom zeg je niet gewoon dat ik (Hans) dat zei, in plaats van een dergelijke schrijfstijl.
Sorry, hoor maar je roept het zelf over je af, dat mensen op jouw reacties in de boom vliegen.
Het feit dat jij bij de harde kern van dit forum hoort betekent
absoluut niet dat je beter bent dan de overige forumleden.
Ook al ben je de vriendin van Winus, jij moet ook respect blijven houden
voor andermans mening, want dat verwacht jij zelf ook van de anderen.
Waarom zou ik wel je naam noemen, wie de schoen past trekke hem aan.... Waar je de onzin vandaan haalt dat ik beter ben dan de overige forumleden (of me beter voel??) is mij dan ook een groot raadsel.

Dat ik de vriendin ben van Winus doet hier absoluut niet ter zake. Winus heeft hier niets mee te maken en ik verkondig alleen mijn eigen mening. Ik verschuil me niet achter het feit dat hij het hier 'voor het zeggen heeft' en hij is objectief genoeg om ook mij terug te fluiten als ik in deze te ver ga. Bij deze verzoek ik je dan ook vriendelijk om deze niets toevoegende informatie voortaan achterwege te laten.

Ik ben juist niet van plan flexibel om te gaan met de mening van een ander, zeker niet als ik daarmee MIJN mening zou moeten verloochenen. Als ik er een andere mening op na houdt zal ik dat ook wel degelijk laten weten, wat de ander er ook van vindt.

Over het denigrerende: Jij vind mijn manier van schrijven denigrerend. Misschien kun je eens bij jezelf te rade gaan waarom je dit zo voelt. Ik vind het namelijk niet.

Ik vind nog steeds dat je flexibel om kunt gaan met de situatie. Dat iemand het vervelend vind dat het paaltje er staat... nou ja, dat is voor mij lastig te begrijpen, maar dat kan, maar dat iemand er vervolgens zo'n heisa van maakt dat er een kraan in de straat staat (die er overigens niet voor de lol staat of om de bewoners te pesten) vind ik nogal overdreven. Je kan ook denken: vervelend, maar ach, binnenkort is die kraan weer weg, dan loop ik wel een klein stukje. Het komt op mij over als het verwende kind die altijd gewend is zijn zin te krijgen...

Plaats reactie