Welkom op het forum van Enschede-Stad / Enschedeinansichten.

Livingstone straat 1 zijde afgesloten zonder bericht

Wegen, spoorwegen, kanalen etc.
Plaats reactie
Kubus
Member
Member

Bericht door Kubus » za apr 15, 2006 2:46 pm

Hans van Dijk schreef: bij mij is het nu 14:43 op de PC
De forumklok loopt dus niet goed. :?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » za apr 15, 2006 4:19 pm

,
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Errik
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Errik » za apr 15, 2006 5:52 pm

De N35 lijkt me inderdaad een heel adequate aanvulling op de Gronausestraat. Er zijn sowieso te weinig afritten op de A/N35
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » zo apr 16, 2006 7:28 pm

Yep.. Gronausestraat loopt snel poepvol. Daar zou zeker iets aan gedaan moeten worden. Maar eerst die belachelijke paaltjes weg uit de Livingstone straat :D
Weg met de paaltjes! :)

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » zo apr 16, 2006 8:31 pm

,
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

damocles
Member
Member

Livingstonestraat

Bericht door damocles » do mei 04, 2006 11:19 pm

Beste hans, mag ik jou op de volgende website http://www.dorpsraad-glanerbrug.nl/test2/index2.htm nieuws..informatie wijzen.
Een paaltjes gebeuren.

Hans van Dijk
Member
Member

Re: Livingstonestraat

Bericht door Hans van Dijk » vr mei 05, 2006 6:13 pm

.
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » di mei 09, 2006 11:19 pm

Typisch een ambtenaren antwoord. Hoop blabla en niet luisteren naar de bewoners. Als ik het goed begrijp staat alles nu stil. Bewoners commissie heeft niks kunnen bereiken? Tijd voor nieuwe aktie dus :x

Te beginnen met handtekeningen in de wijk en daarna kijken hoe je de omgekeerde procedure moet volgen? (of gewoon een betonschaar/kettingzaag/uitgraaf/slijptol aktie..)

btw: wie heeft dat stuk geschreven? (in iedergeval iemand die tijd te veel heeft...)

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » wo mei 10, 2006 11:46 am

.
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Wim
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Wim » wo mei 10, 2006 11:37 pm

Beste Hans,

Als jij zegt dat de meerderheid van de wijk achter het feit staat dat het paaltje er uit moet (kom met cijfers enz) , vindt ik dat de politiek er zich iets van aan moet trekken. Soms neemt men een besluit waarop je terug moet komen, (voortschrijdend inzicht) het is beter dit te erkennen, dan dit niet toe te geven. Dus zet de dorpsraad aan het werk. Deze hebben een officieel status en mogelijk hiermee invloed.

Overigens, een afslag voor Kifra (Oost) Camping Totaal had ik met 1 telefoon geregeld. J

Dus het verhaal met vele af/opritten ?
En laat je niet lijden door besluiten, deze zijn genomen, maar moeten ook herzien worden.ook al is dat soms moeilijk.

Overigens: de P en R plek op HOV Oost staat wel begroot maar nergens ingepland. (weer zoiets)maar dat even terzijde.

Als er een beperkte aan/afvoer is (neem voorbeeld) afrit/aanrit kruising “de Slank” , “Kifra”, “hotel Dolphia”, parkeerplaats “Avantie”. Weet ik dat dit tot geen problemen geeft in dezelfde situatie. Bij Kifra praat ik in de zomer maanden op 1000 bewegingen per dag!!!!!!! In december ( bepaalde dagen) zelf tot 2000 bewegingen per dag. En dit zonder problemen. Dus het verhaal van bewegingen kan wat mij betreft de ton in.

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » do mei 11, 2006 7:36 am

.

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » di mei 30, 2006 8:58 pm

Vandaag was het weer zolaat... Dit is voor mij de 3e keer dat ik niet bij mijn woning kon komen. De 2 vorige keren kon ik het oplossen door mensen te vragen hun auto te verplaatsen. Vandaag stond er echter een kraanwagen in de Livingstonestraat. Stromende regen met een kind en boodschappen (ja.. toevallig ook zaken voor de vriezer) in de auto.
Kraanwagen is natuurlijk wel even bezig met als gevolg dat ik met boodschappen/kind door stromende regen naar huis moest lopen. Heb toch de moeite genomen om van de situatie een paar foto's te maken.
Betreft een mobiele telefoon met niet zo'n beste camera..

Afbeelding

Afbeelding

Zo te zien waren er meer mensen die hun auto hebben verlaten en zijn gaan lopen. Maar goed dat niemand dringend medische zorg oid nodig had. Baal wel vreselijk van deze *&$zooi :-x

Wim
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Wim » di mei 30, 2006 9:48 pm

Stuur dit eens door naar de politiek, dit is onacceptabel hoor.
Ik kan me jullie frustratie wel voor stellen.

Errik
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Errik » di mei 30, 2006 10:14 pm

Onacceptabel? In Amsterdam zie ik dit dagelijks meerdere keren. Ook daar is het irritant, maar wel vrij normaal.
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power

Himmel
Member
Member

Bericht door Himmel » di mei 30, 2006 10:56 pm

Errik schreef:Onacceptabel? In Amsterdam zie ik dit dagelijks meerdere keren. Ook daar is het irritant, maar wel vrij normaal.
We hebben het hier over Glanerbrug.. wil je Glanerbrug met Amsterdam gaan vergelijken? :lol:

@Wim: mja.. heb er weinig vertrouwen in dat het helpt :down:

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » di mei 30, 2006 11:07 pm

Tja, wat is onacceptabel? Die mensen in die kraan moeten ook gewoon hun werk doen, simpel zat. Denk je dat die daar voor hun lol de straat afsluiten? Bovendien is het toch niet zo erg om door de regen een klein stukje te lopen? Je dieprvriesprodukten zullen met dit geweldige weer ook niet in een paar minuten ontdooien en kinderen kunnen best tegen de regen.

Ik kan me wel voorstellen dat het niet echt leuk is, dat je niet staat te springen als je dit aantreft, maar zo erg is het nu ook weer niet.

Er niet uit kunnen komen vind ik een stuk vervelender dan er niet in kunnen komen, dan parkeer je gewoon ergens anders. Maar er niet uit kunnen komen is lastiger.... dan kun je geen kant op.
Laatst gewijzigd door Femmefatale op di mei 30, 2006 11:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
... en ik schud de hand waar hij straks mee slaat...

Winus
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Winus » di mei 30, 2006 11:11 pm

Hier in de straat staan dagelijks kranen. Laatst heeft mijn vriendinnetje er een kwartier over gadaan om de bestuurder van de bus te bereiken die haar auto blokkeerde. :(
de kloomp'maj anhoalen

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » wo mei 31, 2006 7:35 am

.
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:26 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Femmefatale
Member
Member

Bericht door Femmefatale » wo mei 31, 2006 7:49 am

oh ja, dan had ie om kunnen rijden en zou die kraan aan 2 kanten geblokkeerd worden door auto's die geparkeerd worden. Heel erg handig inderdaad :ohno: En als ik het paaltje bekijk dan is het een paaltje die er door hulpverleners op eenvoudige wijze uitgehaald kan worden. Dat deel is dus gewoon onzin, hulpverleners hebben allemaal een sleuteltje voor dit soort palen en het kost bijna geen extra tijd om deze dan ook te gebruiken.

hier zijn dat soort paaltjes zelfs heel normaal.

En bagatalliseren? Ja, een beetje wel, maar je hebt ook mensen die overal over klagen. Ik word een beetje moe van dat egoistische gezeik.

Wat is er nu zo erg aan je auto heel even wat verder parkeren? Dat je boodschappen bij je hebt? Dat je o zo geliefde kind nat wordt? Dat je zelf nat wordt? dat je te lui bent om dat stukje te lopen?

En zoals ik al zei: als je er niet in kunt is er altijd nog ergens anders plaats om te parkeren, misschien moet je dan wel 3 hele minuten (jaja, pas op) lopen voor je thuis bent, maar dan haal je die auto later maar een keer op (of je laat hem staan tot je weer weg gaat). Echter, als je er niet uit kan met je auto (omdat die kraan je auto blokkeert voor je woning) vind ik dat een ander verhaal, zeker als je afspraken hebt die je niet met het ov, per fiets of lopend kunt doen.
... en ik schud de hand waar hij straks mee slaat...

Hans van Dijk
Member
Member

Bericht door Hans van Dijk » wo mei 31, 2006 8:09 am

.
Laatst gewijzigd door Hans van Dijk op zo aug 29, 2010 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie